  • 1. Data: 2003-10-15 16:28:15
    Temat: [VW] Polecenie Zapłaty - trzeba zmieniac?
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    Witam!

    Czy ktos z Grupowiczow orientuje sie, czy po zmianie numerow na NRB w VW
    trzeba bedzie zmieniac tez Polecenie Zaplaty? Chodzi mi o okres, gdy stare
    numery przestana obowiazywac, bo w okresie przejsciowym wszystko dziala poki
    co.

    Seb

  • 2. Data: 2003-10-15 16:46:46
    Temat: Re: [VW] Polecenie Zapłaty - trzeba zmieniac?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Oct 2003 18:28:15 +0200, "seb" <n...@a...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >numery przestana obowiazywac, bo w okresie przejsciowym wszystko dziala poki

    IMHO zmieniac musisz, ale wylacznie banki adresatow, o ile te sie
    zmienia. Bo coz Ty mozesz zmienic w zleceniu ze swojego konta?
    Nigdzie przeciez nie deklarujesz numeru wlasnego konta.

    BTW, bardzo smiesznie zmienil (byc moze to specjalnosc lokalna) numer
    swego konta O/GZG Zabrze w pozostawianych przez inkasenta na
    termoczulym papierze rachunkach: do starego numeru dopisali beztrosko
    tylko liczbe kontrolna, i tak to juz trwa kilka miesiecy. Czyli ni go
    w d. ni go w oko.

    --
    Adek (na adres z newsow nie odpowiadam z uwagi na
    rozprzestrzenianie sie wirusow poprzez skanowanie

  • 3. Data: 2003-10-15 18:24:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nigdzie przeciez nie deklarujesz numeru wlasnego konta.

    W identyfikatorze płatności. Ale pewnie sobie VW z tym poradzi. VW linia
    niezbyt wiedziała, co będzie dalej. Powiedzieli, że jakby co to będą
    informować.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-10-15 20:15:53
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "A_Zet"
> [...]
    > termoczulym papierze rachunkach: do starego numeru dopisali beztrosko
    > tylko liczbe kontrolna, i tak to juz trwa kilka miesiecy. Czyli ni go

    AFAIK to nie jest liczba kontrolna. Numer wygląda tak:
    10600021-8606-NNNNNNNFFFFX
    N to numer klienta
    F to numer faktury
    X to nie wiadomo co
    Ciekawe jak to będzie w NRB. I kiedy, bo BPH PBK już NRB wprowadził.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-10-15 23:06:05
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Oct 2003 22:15:53 +0200, "Bogdan B."
    <b...@h...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet"
    >
    >AFAIK to nie jest liczba kontrolna. Numer wygląda tak:
> [...]

    Zadne takie. To JEST liczba kontrolna, tylko dolepiona do starego
    numeru, o czym pisalem. No bo co to innego moze byc?

    Zacytuje calosc, skoro uwazasz, ze nie wiem co czytam...

    "PKO Bank Polski SA I O/Katowice
    66 10202313 1058821421"

    I tak wlasnie wyglada to u mnie, zadnych numerow faktur, ani zadnej
    rzeczy, ktora byles uprzejmy u mnie zobaczyc nie widzac.
    Wyraznie pisalem, ze moze to jest specjalnosc lokalna...

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 6. Data: 2003-10-16 19:36:07
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "A_Zet"

    > I tak wlasnie wyglada to u mnie, zadnych numerow faktur, ani zadnej
    > rzeczy, ktora byles uprzejmy u mnie zobaczyc nie widzac.
    > Wyraznie pisalem, ze moze to jest specjalnosc lokalna...

    Wyluzuj się. Nie miałem zamiaru zrobić nikomu krzywdy.
    Tak, wyraźnie jest to specjalność lokalna, w twojej okolicy.
    Dla klientów z Zabrza GSG (w którą jak obaj wiemy zamienił się GOZG),
    wystawia rachunki płatne na konto BPH a nie PKO BP, złośliwie dokładając do
    numeru id klienta i numer faktury. Tak jest w mojej okolicy czyli Zabrzu.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-10-16 20:18:45
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2003 21:36:07 +0200, "Bogdan B."
    <b...@h...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet"

    >Wyluzuj się. Nie miałem zamiaru zrobić nikomu krzywdy.

    Zrobiles krzywde sobie, jak to zwykle bywa z mlodymi (by nie
    pojsc bardziej wstecz...) ludzmi. Mnie nie zagrazasz. :-) Na to
    trzeba by...

    >Tak, wyraźnie jest to specjalność lokalna, w twojej okolicy.

    Specjalnosc lokalna jest w kazdej okolicy. Na tym polega cudowna
    wlasciwosc specjalnosci lokalnych, moj Ty myslicielu.

    >Dla klientów z Zabrza GSG (w którą jak obaj wiemy zamienił się GOZG),

    Nie wiem, i mi to zwisa. Pozostane w blogiej nieswiadomosci, gdyz ani
    mnie to ziebi ani grzeje.

    >wystawia rachunki płatne na konto BPH a nie PKO BP,

    nie wystawia na BPH, skoro wystawia na PKO, czlowieku, czy Ty naprawde
    nie widzisz, co stoi napisane? Czyzbym mial powtorzyc duzymi
    literami, ze wysylam przelewy na PKO??? To jest tam, gdzie sobie
    zyczy wystawca, a nie Twoje imaginacje? Wystawi na BPH, bede tam
    slal, mnie naprawde to zwisa. Byle wystawca nie wstawial glupawych
    wynalazkow w postaci liczb kontrolnych do starej numeracji. Bo na to
    nie ma zgody juz to nie mojej, ale automatow, ktore nie trawią takiej
    glupoty.

    >złośliwie dokładając do
    >numeru id klienta i numer faktury. Tak jest w mojej okolicy czyli Zabrzu.

    Wyluzuj sie i nie żądaj pisania duzymi literami, przeciez pisalem, ze
    byc moze jest to specjalnosc lokalna. A Ty mi na to robisz glupawy
    wyklad, jak wyglada U MNIE numer. Tak nie wyglada. Po prostu
    smiesznie brzmi wypowiedz slepego o kolorach. Czy gluchego o
    dzwiekach, jakkolwiek glusi tworzyli symfonie, niemniej nie potrafili
    sluchac (tu: czytac...).

    Co do zlosliwosci: glupcy ani maszyny zlosliwosci nie posiadaja.
    Mimo, a moze dlatego, ze ukuto na ten temat przyslowie... :-)))
    Nie doszukuj sie zatem zamyslu zlosliwosci tam, gdzie ze swieca go nie
    znajdziesz. Dokladaja to co potrafia. Po prostu.

    Wyglada na to, ze latwiej Ci sie dyskutuje z wlasna imaginacja, zatem
    z mojej strony EOD.

  • 8. Data: 2003-10-17 16:39:59
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jeszcze raz - wyluzuj się.
    Co do wieku - z czasem nauczysz się traktować takie spory z mniejszą powagą.
    Jak piszę że ja dostaję rachunek płatny na BPH to tak dostaję.
    Trzeba było w pierwszym poście napisać że ty płacisz na PKO BP - gdybyś to
    zrobił, to byś się tak nie denerwował.
    Baw się dalej sam, mnie znudziła dyskusja z agresywnym nerwusem.

    spokojnego weekendu życzę,
    Bogdan B.