  • 1. Data: 2003-10-15 18:24:11
    Temat: kredyt studencki czy samochodowy?
    Od: "Aneta" <g...@W...pl>

    Może ktoś mi poradzi czy bardziej opłaca się wziąć Preferencyjny Kredyt
    Studencki i płacić nim raty za samochód czy lepiej wziąć zwykły samochodowy(tą
    sama kwote - 22,5 tys.PLN)na 5 lat?Trochę boję się studenckiego ponieważ
    przeraża mnie długi okres spłaty (po 6 latach spłata przez 10 lat). czy to ma
    sens brac w tym wypadku studencki kredyt????

  • 2. Data: 2003-10-16 12:20:19
    Temat: Re: kredyt studencki czy samochodowy?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Aneta" <g...@W...pl> writes:

> [...]
    > to ma
    > sens brac w tym wypadku studencki kredyt????

    W wiekszosci przypadkow nie oplaca sie brac zadnego z nich, a doskladac
    brakujace 22500 i kupic bez kredytu.
    Wczesniej mozna jezdzic taksowkami, moze wyjsc taniej.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH