  • 41. Data: 2003-02-13 06:00:29
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Tia. Do mnie w końcu dotarły "ulotki" odnośnie VIP-a. Niech się wypchają z
    > taką ofertą. Nie dodają NIC poza tymi ubezpieczeniami...

    Z których tak naprawdę trudno będzie skorzystać.
    No cóż straty trzeba odrobić.
    Grzegorz

  • 42. Data: 2003-02-13 06:41:52
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > Bzdura.
    > mBank, a zapewne i multi wymaga złożenia pisma, że rezygnuję z linii
    jeszcze przed przyznaniem nowej
    > u nich.
    Bzdura.
    Nie wymaga rezygnacji - tylko tamta linia wpływa na Twoją zdolność
    kredytową. Może się okazać iż jeżeli nie zlikwidujesz tamtej linii to twoja
    zdolność kredytowa dla mBank =0 lub jest dla Ciebie za niska.

    > To wszystko tylko ładnie wygląda na reklamach. o praktycznej stronie, to
    ja się wczoraj przekonałem
    > osobiście w rozmowie z mlinką.
    Jestem bardzo ciekawy. Może coś więcej.
    K.B

  • 43. Data: 2003-02-13 07:02:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Grzegorz <g...@w...onet.pl> wrote:

    > mBank, a zapewne i multi wymaga złożenia pisma, że rezygnuję z linii jeszcze przed
    przyznaniem nowej
    > u nich.

    Nieprawda. Ja musiałem złożyć takie pismo dopiero PO przyznaniu linii
    kredytowej w Multi, a przed podpisaniem tam umowy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 44. Data: 2003-02-13 07:44:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> napisał

    > Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał

    > Bzdura.
    > mBank, a zapewne i multi wymaga złożenia pisma, że rezygnuję z linii jeszcze
    przed przyznaniem nowej
    > u nich.

    Grzesiu ;-)) Juz Ci Maciek wytłumaczył, ze twoja wiedza na ten temat jest
    'prawie pewna' i dosc istotnie mija sie z prawda.
    Przyjmij do wiadomości ze w multi podpisujesz oswiadczenie, ze zrezygnujesz z
    linii w innym banku. Po przyznaniu linii i podpisaniu umowy w multi masz chyba 7
    dni na zlozenie wypowiedzenia linii w starym banku i dostarczenie kopii
    wypowiedzenia. Tyle.

    --
    Witek

  • 45. Data: 2003-02-13 08:07:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

> [...]
    > dni na zlozenie wypowiedzenia linii w starym banku i dostarczenie kopii

    Nie. Najpierw masz akceptację linii u nich ze strony Multi, potem
    wypowiadasz umowę na prowadzenie linii w innym banku, a dopiero wtedy
    _podpisujesz_ umowę w Multi i na drugi dzień masz uruchomioną linię.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 46. Data: 2003-02-13 08:34:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 13 Feb 2003 06:59:28 +0100, "Grzegorz"
    <g...@W...onet.pl> wrote:
    >Bzdura.
    >mBank, a zapewne i multi wymaga złożenia pisma, że rezygnuję z linii jeszcze przed
    przyznaniem nowej
    >u nich.
    >Oczywiście żadnych gwarancji nie dają, a rezygnacja oznacza postawienie linii w stan
    wymagalności.
    >Wtedy to mbank/multi dyktuje warunki, a klient się musi zgodzić, bo sobie zasra
    historię kredytową.

    Nie wiem jak to jest w wypadku mBanku ale w wypadku MultiBankku razem
    z wnioskem o kredyt odnawialny sklada sie oswiadczenie, ze wypowie sie
    linie w poprzednim banku (z ktorego zostala przedstawiona historia) po
    przyznaniu tej w Multi.
    Nastepnie kiedy w Multi juz jez podjeta ostateczna decyzja, klient
    jest informowany o wszystkich warunkach uruchomienia kredytu i jednym
    z nich (najczesciej jedynym z reszta) jest przedstawienie
    potwierdzenia wypowiedzenia linii, do ktorego sie wczesniej w takim
    wypadku zobowiazal.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 47. Data: 2003-02-13 09:30:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Nie. Najpierw masz akceptację linii u nich ze strony Multi, potem
    > wypowiadasz umowę na prowadzenie linii w innym banku, a dopiero wtedy
    > _podpisujesz_ umowę w Multi i na drugi dzień masz uruchomioną linię.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/tslplus.html

    "TSL + to przyjazna procedura przyznania kredytu
    Zasady uzyskania kredytu odnawialnego w ramach programu TSL +
    maksymalnie upraszczają formalności i redukują liczbę wymaganych
    dokumentów do minimum:

    wypełniasz tylko internetowy wniosek o kredyt odnawialny, zaopatrzony w
    kalkulator kredytowy umożliwiający wybór najkorzystniejszej dla Ciebie
    opcji lub dzwonisz na mLinię,
    wręczasz kurierowi z mBanku odpowiednie dokumenty : umowę potwierdzającą
    dotychczasową wysokość limitu kredytowego oraz wypowiedzenie umowy
    kredytowej przyjęte przez dotychczasowy bank,
    nie wymagamy dokumentacji osiąganych dochodów ani historii regularnych
    wpływów na rachunek.

    Uwaga:
    Aby skorzystać z programu TSL + trzeba spełniać następujące podstawowe
    warunki:
    posiadać linię kredytową w banku wymienionym w liście banków
    akceptowanych,
    zadeklarować chęć przeniesienia jej do mBanku i przedstawić dokument jej
    wypowiedzenia w poprzednim banku,
    posiadać rachunek eKONTO (rachunek można otworzyć w momencie składania
    wniosku kredytowego),
    zadeklarować regularne wpływy na eKONTO w wysokości co najmniej 1/10
    przenoszonej kwoty kredytu."

    Czyli najpierw trzeba wypowiedzieć, a potem mBank przyznaje. A ponieważ
    powyższe jest tylko marketingowym bełkotem a nie regulaminem (poza tym
    egzekucja tegoż w czasie umożliwiającym bezproblemowe spłacenie
    poprzedniej linii może być trudna) to uważam, że procedura jest
    niebezpieczna dla osób, które chcą przenieść wykorzystywaną linię do
    mBanku

    pzdr

    Tomek

  • 48. Data: 2003-02-13 09:40:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/tslplus.html

    No a teraz powiedz co to ma wspólnego z moją wypowiedzią odnośnie
    przenoszenia do _Multibanku_?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 49. Data: 2003-02-13 09:59:51
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > No a teraz powiedz co to ma wspólnego z moją wypowiedzią odnośnie
    > przenoszenia do _Multibanku_?

    To było _uzupełnienie_ Twojej wypowiedzi o dane dotyczące mBanku (w
    kontekście postu Grzegorza z 6:59).

    pzdr

    Tomek

  • 50. Data: 2003-02-13 10:28:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> writes:

    > Nie. Najpierw masz akceptację linii u nich ze strony Multi, potem

    Czy ta akceptacja ma jakas moc prawna?

    > wypowiadasz umowę na prowadzenie linii w innym banku, a dopiero wtedy
    > _podpisujesz_ umowę w Multi

    ... a Multi mowi, ze sie rozmyslilo?

    MJ