  • 1. Data: 2003-02-11 04:42:10
    Temat: jak przelac z multibanku na ePKO BP (i PKO BP)
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

    prosilbym o pomoc fachowcow do przelewow w/w w temacie

    za nic nie moze przyjac mi zadnych wariantow tych numerow
    PKO - zarowno w wersji PKO BP jak i ePKO BP w swej radosnej tworczosci
    wymysla swoje autorskie dlugosci numerkow, z ktorymi sobie multibank
    nie radzi... i nawet nie pomaga multibankowska recepta na ich stronie
    opisuajca jak pomieszac numerki pko bp aby przeszly--- nic nie dzial
    -(

    poratujcie prosze

    wilad

  • 2. Data: 2003-02-11 05:52:50
    Temat: Re: jak przelac z multibanku na ePKO BP (i PKO BP)
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie radzi... i nawet nie pomaga multibankowska recepta na ich stronie
    > opisuajca jak pomieszac numerki pko bp aby przeszly--- nic nie dzial

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#3158
    Wprawdzie to mBank ale chyba jest tak samo.

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyc gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 3. Data: 2003-02-11 08:35:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Wlad" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nie radzi... i nawet nie pomaga multibankowska recepta na ich stronie
    > opisuajca jak pomieszac numerki pko bp aby przeszly--- nic nie dzial

    Wyloguj sie z Multi i sprawdz komunikaty na stronie Wylogowania :-)
    http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml

    K. Kowalski