  • 31. Data: 2003-02-12 12:56:32
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: s...@p...onet.pl

    > No coz - jak sie mozna bylo spodziewac - "bierzesz to co dajemy albo
    likwidujesz konto".

    > --
    > Regards,
    >
    > Rafal Gaweda

    No i co robisz? Może zmień oddział?

  • 32. Data: 2003-02-12 13:01:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > No i co robisz? Może zmień oddział?

    Mając uruchomioną linię kredytową?
    Musiałby mieć pieniądze na spłacenie w starym oddziale i otwarcie w nowym...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 33. Data: 2003-02-12 13:15:51
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > No i co robisz? Może zmień oddział?

    Chyba miales ma mysli BANK a nie oddzial.

    Zmieniam na najtansze eurokonto (dla bankomatow), likwiduje linie
    kradytowa ...

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 34. Data: 2003-02-12 14:01:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał

    > Mając uruchomioną linię kredytową?

    tak

    > Musiałby mieć pieniądze na spłacenie w starym oddziale i otwarcie w nowym...

    Otwierasz nowa linie w innym banku, nastepnie splacasz linie w starym banku i
    zamykasz. Proste ?

  • 35. Data: 2003-02-12 14:13:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Witek wrote:
    [...]

    > Otwierasz nowa linie w innym banku, nastepnie splacasz linie w starym banku i
    > zamykasz. Proste ?

    Zwłaszcza, że istniejąca linia utrudni założenie nowej.:-/
    KJ

  • 36. Data: 2003-02-12 14:14:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Otwierasz nowa linie w innym banku, nastepnie splacasz linie w starym banku i
    > zamykasz. Proste ?

    Nie rozumiesz. W PEKAO się tak nie da (przenieść między oddziałami)
    A przynajmniej pół roku temu nie było takiej możliwości.
    A była mowa o przenosinach między oddziałami, a nie bankami.
    No i niezbyt dużo banków umożliwia Ci taką operację (tzn. nie branie pod
    uwagę linii kredytowej w innym banku, przy wyliczaniu zdolności kredytowej)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 37. Data: 2003-02-12 14:19:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > A przynajmniej pół roku temu nie było takiej możliwości.
    > A była mowa o przenosinach między oddziałami, a nie bankami.

    Ok, ale PO CO przenosic miedzy oddzialami ?? W obu wypadkach masz linie za 19,5%
    ;-// To IMO gra nie warta....
    Obecnie najnizej jest w Multi 11,80% i Fortis chyba 12%.

    > No i niezbyt dużo banków umożliwia Ci taką operację (tzn. nie branie pod
    > uwagę linii kredytowej w innym banku, przy wyliczaniu zdolności kredytowej)

    No jesli chcesz zostawic stara linie... a jesli nie, to ja poprotu przenosisz i
    jestes zobowiazany przez nowy bank stara linie zamknac. Zob. MultiBank i mBank
    ;))

  • 38. Data: 2003-02-12 15:45:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Przeczytaj jeszcze raz <4...@n...onet.pl>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 39. Data: 2003-02-12 16:05:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał
    [...]

    Alez ja wiem, ze w pekaosa nie da sie nie tylko przeniesc linii, ale tak samo
    konta (co do kart to nie pamietam). No chyba ze zamkniesz jedno konto i
    otworzysz drugie (+oczywiscie normalnie wszystkie oplaty) ;-//

  • 40. Data: 2003-02-13 05:59:28
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał

    > tak

    > Otwierasz nowa linie w innym banku, nastepnie splacasz linie w starym banku i
    > zamykasz. Proste ?

    Bzdura.
    mBank, a zapewne i multi wymaga złożenia pisma, że rezygnuję z linii jeszcze przed
    przyznaniem nowej
    u nich.
    Oczywiście żadnych gwarancji nie dają, a rezygnacja oznacza postawienie linii w stan
    wymagalności.
    Wtedy to mbank/multi dyktuje warunki, a klient się musi zgodzić, bo sobie zasra
    historię kredytową.
    Grzegorz

    PS
    To wszystko tylko ładnie wygląda na reklamach. o praktycznej stronie, to ja się
    wczoraj przekonałem
    osobiście w rozmowie z mlinką.