  • 61. Data: 2003-02-13 13:54:02
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > Nie rozumiem. Albo jest podpisana umowa, albo jej nie ma...
    Najpierw jest decyzja, na jej podstawie jest spisywana umowa, ale umowa
    obowiązuje od momentu gdy obie strony ją podpiszą.
    Jest oczywiście klauzura która mówi iż umowa może zostać zerwana w czasie
    między decyzją a podpisem. Chodzi o przypadki ujawnienia zmian w zdolności
    kredytowej petenta.

  • 62. Data: 2003-02-13 13:55:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nie rozumiem. Albo jest podpisana umowa, albo jej nie ma...

    Masz racje. Nie rozumiesz. Jednym z warunkow podpisania umowy i uruchomienia
    kredytu jest przedstawienie poswiadczonego wypowiedzenia umowy o prowadzenie
    linii kredytowej w innym banku. Np. z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
    Podejrzewam, ze bez problemu mozna np. podpisac umowe, a dopiero po
    podpisaniu umowy isc do starego banku, wypowiedziec i doniesc druk do Multi.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 63. Data: 2003-02-13 14:20:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> writes:

    > Masz racje. Nie rozumiesz. Jednym z warunkow podpisania umowy i uruchomienia
    > kredytu

    No wlasnie podpisania umowy, czy uruchomienia kredytu? Bo jesli to
    drugie, to w porzadku...

    MJ

  • 64. Data: 2003-02-13 14:25:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał

    > Podejrzewam, ze bez problemu mozna np. podpisac umowe, a dopiero po
    > podpisaniu umowy isc do starego banku, wypowiedziec i doniesc druk do Multi.

    .... i dopiero uruchomia linie.

    Albo tak jak ja mialem (rok temu) ze najpierw uruchomili (moze bylem wiarygodny
    :D), a wypowiedzenie donioslem pozniej.