  • 1. Data: 2003-02-11 09:06:29
    Temat: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: Lechu <k...@s...yahoo.com>

    Czesc,
    ponieważ czeka mnie właśnie poważna decyzja co do kredytu na zakup
    mieszkania zwracam się do Was o pomoc.

    Jaki kredyt , jaki bank jaka waluta na dzień dzisiejszy?

    Dodatkowym aspektem mojej sprawy jest to mam kawalerkę do sprzedania i
    że ok 35% kwoty kredytu zamierzam spłacić krótko po jego zaciągnięciu.
    Tak więc prowizja za zaciągnięcie kredytu i za nadpłatę jest w moim
    przypadku istotna.

    Z góry dzięki za pomoc,
    Lechu

  • 2. Data: 2003-02-11 09:31:01
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lechu" <k...@s...yahoo.com> napisał w wiadomości
    > Jaki kredyt , jaki bank jaka waluta na dzień dzisiejszy?
    -----------

    Ja jak zwykle polecę PKO BP w PLN. Dobrze jest mieć tam konto - niższa
    prowizja i autospłata.
    Ewentualnie modny ostatnio tez jest Frank szwajcarski. Ale, czy nie jest on
    obciążony tym samym ryzykiem co Euro???

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-11 09:36:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Lechu" <k...@s...yahoo.com> wrote in message
> [...]
    > że ok 35% kwoty kredytu zamierzam spłacić krótko po jego zaciągnięciu.
    > Tak więc prowizja za zaciągnięcie kredytu i za nadpłatę jest w moim

    Witam,

    Poczytaj o Planach Finansowych MultiBanku http://www.planyfinansowe.com.pl/.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-02-11 11:40:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jaki kredyt , jaki bank jaka waluta na dzień dzisiejszy?

    Kredyt Bank, PLN. lub jesli masz wlasne przeczucia co do kursow
    moze byc w EUR (za pare lat ten w PLN tez bedzie w EUR ;-))

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2003-02-11 12:11:14
    Od: Lechu <k...@s...yahoo.com>

    On 11 Feb 2003 11:40:49 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >Kredyt Bank, PLN. lub jesli masz wlasne przeczucia co do kursow
    >moze byc w EUR (za pare lat ten w PLN tez bedzie w EUR ;-))
    >
    >pozdrawiam
    >
    >romekk
    A co sądzicie na temat GE Banku Mieszkaniowego?

  • 6. Data: 2003-02-11 12:55:36
    Od: "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl>

    ------------

    > A co sądzicie na temat GE Banku Mieszkaniowego?

    Trzymaj się od nich z daleka.

    Tarantoga

  • 7. Data: 2003-02-11 12:57:15
    Od: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > A co sądzicie na temat GE Banku Mieszkaniowego?

    Zdecydowanie odradzam. Miałem tam kiedyś kredyt hipoteczny, ale się
    przeniosłem do Multibanku (plan finansowy).
    GE jest dobre tylko w momencie starania się o kredyt - wszyscy są mili,
    stosunkowo mało formalności itp.
    Ale jak już masz kredyt to wszyscy leją na Ciebie równo. Jak chcesz coś
    załatwić lub czegoś się dowiedzieć, to panie tylko podnoszą słuchawkę i od
    razu odkładają, żeby im telefon nie dzwonił. Czasami to nawet słuchawki nie
    chce im się podnieść... Możesz wysłać pisemną z prośbą o wyjaśnienie, ale
    wtedy kasują Cię (chyba ok. 20 Euro) za udzielenie odpowiedzi - jest na to
    specjalna pozycja w cenniku.
    Poza tym przez te 2 lata, gdy miałem u nich kredyt, nie zmienili
    oprocentowania podczas gdy stopy były obniżane kilkakrotnie. Przez to przez
    długi czas pozostawali jednym z najdroższych banków udzielających kredyty
    hipoteczne.

    Lepiej sprawdź ofertę np. Multibanku.

    Pozdrawiam,

    Bonzi

  • 8. Data: 2003-02-11 14:52:04
    Od: t...@p...onet.pl

    > "Lechu" <k...@s...yahoo.com> wrote in message

> [...]
    Zdecydowanie odradzam Plany Finansowe MultiBanku. Polecam PKOBP lub KB.

  • 9. Data: 2003-02-11 18:46:34
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    > Zdecydowanie odradzam Plany Finansowe MultiBanku. Polecam PKOBP lub KB.

    mozesz w paru slowach napisac czemu odradzasz?

    zainteresowany kredytem mieszkaniowym
    SirmarK

  • 10. Data: 2003-02-11 23:36:17
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Lechu <k...@s...yahoo.com> napisał(a):

    > Czesc,
    > ponieważ czeka mnie właśnie poważna decyzja co do kredytu na zakup
    > mieszkania zwracam się do Was o pomoc.
    >
    > Jaki kredyt , jaki bank jaka waluta na dzień dzisiejszy?
    ---
> [...]
    > że ok 35% kwoty kredytu zamierzam spłacić krótko po jego zaciągnięciu.
    > Tak więc prowizja za zaciągnięcie kredytu i za nadpłatę jest w moim

    Mozesz podac wiecej szczgolow? Jaki miasto, czy mieszkanie ma juz urzadzona
    KW, ile zamierzasz zainwestowac wlasnych srodkow?
    Podaj jak nawiecej szczegolow wtedy bedzie cos latwiej powiedziec
    pozdrawiam
    Savo