  • 1. Data: 2003-02-11 08:57:49
    Temat: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    Czesc,

    Wlasnie wczoraj dostalem przesylke a w niej list przewodni jacy to oni
    sa super - bajer i euronet za darmo ale w zwiazku z tym daja jakis
    dziwny "pakiet pomocy" i oczywiscie podwyzszaja oplaty miesieczne!
    No po prostu GRATULACJE !
    Juz nawet mi sie nie chce nic wiecej nt tego banku pisac...

    PS. Akurat nie moge z tego .... banku uciec bo 1. bankomaty 2. przyznana
    "ladna" linia kredytowa a przejscie nawet na tansze eurokonto spowoduje
    obciecie przyznanego kredytu.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 2. Data: 2003-02-11 09:14:01
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > sa super - bajer i euronet za darmo ale w zwiazku z tym daja jakis
    > dziwny "pakiet pomocy" i oczywiscie podwyzszaja oplaty miesieczne!

    A jaki masz rachunek bo ja nic takiego nie dostałem?

  • 3. Data: 2003-02-11 09:45:58
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > PS. Akurat nie moge z tego .... banku uciec bo 1. bankomaty 2. przyznana
    > "ladna" linia kredytowa a przejscie nawet na tansze eurokonto spowoduje
    > obciecie przyznanego kredytu.
    Możesz - od 10 lutego mBank ma w ofercie przejęcie lini kredytowej z innego
    banku, honoruje wyciągi z obcego banku i płacisz nie 19,25 a:podstawowe
    13,25%
    początkowe 13,75%
    minimalne 12,35%

    Pozdrawiam
    K.B

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 4. Data: 2003-02-11 09:59:07
    Od: "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl>

    > A jaki masz rachunek bo ja nic takiego nie dostałem?

    też nie dostałem

  • 5. Data: 2003-02-11 10:32:01
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > Możesz - od 10 lutego mBank ma w ofercie przejęcie lini kredytowej z innego
    > banku, honoruje wycišgi z obcego banku i płacisz nie 19,25 a:podstawowe
    > 13,25%
    > poczštkowe 13,75%
    > minimalne 12,35%

    Naprawde ? Jestem w mBanku od poczatku i raczej na biezaco a tego nie
    zobserwowalem. Zaraz dzwonie do mLiniii.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 6. Data: 2003-02-11 10:39:04
    Od: s...@o...pl

    > Naprawde ? Jestem w mBanku od poczatku i raczej na biezaco a tego nie
    > zobserwowalem. Zaraz dzwonie do mLiniii.

    To dzwoń - tylko najpierw wyjaśnij dokładniej jakie konto masz w Pekao SA i co
    to za info o podwyżce opłat jakie dostałeś - bo jakoś inni uczestnicy listy
    tego nie potwierdzają.

  • 7. Data: 2003-02-11 11:01:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał

    > To dzwoń - tylko najpierw wyjaśnij dokładniej jakie konto masz w Pekao SA i co
    > to za info o podwyżce opłat jakie dostałeś - bo jakoś inni uczestnicy listy
    > tego nie potwierdzają.

    Bylo juz o tym pare watkow wyzej...
    e-plus 11,50 zl
    e-vip 17,00 zl
    linia przyznanie/podwyzszenie 1,8% min. 50zl (w pkobp z kolei 2% min. 60 zl)
    no i obnizka depozytow :D

  • 8. Data: 2003-02-11 11:16:44
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

> [...]
    > e-vip 17,00 zl
    > linia przyznanie/podwyzszenie 1,8% min. 50zl (w pkobp z kolei 2% min. 60 zl)

    Dokladnie to to!

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 9. Data: 2003-02-11 12:01:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Bylo juz o tym pare watkow wyzej...
    > e-plus 11,50 zl
    > e-vip 17,00 zl

    Z ktorej godz. ten watek, bo nie widze?

    A w zwiazku z podwyzszeniem oplat - jakies dodatkowe uslugi beda?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 10. Data: 2003-02-11 12:09:37
    Od: "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
> [...]
    > e-plus 11,50 zl
    > e-vip 17,00 zl
    > linia przyznanie/podwyzszenie 1,8% min. 50zl (w pkobp z kolei 2% min. 60

    dobrze wiedziec