  • 1. Data: 2003-02-11 06:56:59
    Temat: Polskie znaczki w mBank WAP
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Mam zdefiniowany przelew, który w opisie ma polskie literki (Ł).
    Zlecenia przez internet przechodzą bez problemów, przez WAP-a za każdym razem
    muszę w opisie usuwać ten znaczek chociaż wyświetlany jest poprawnie :-((
    Wyrzuca błąd: Niedozwolony znak.
    Gdzie tkwi problem (WAP, telefon-Nokia 3330, ERA czy mBank) ?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-02-11 09:27:10
    Temat: Re: Polskie znaczki w mBank WAP
    Od: "krzysztof gałązka" <k...@N...gazeta.pl>

    Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał(a):

    > Gdzie tkwi problem (WAP, telefon-Nokia 3330, ERA czy mBank) ?

    używam serwisu wap mbanku z 6310i
    uprzednio z 6310 6210 i 7110
    z kartą idei
    problem rozwiązałem prosto i skutecznie:
    pozbywajac się polskich znaków
    w tytule przelewu