  • 1. Data: 2003-02-10 22:24:57
    Temat: Reklamacja
    Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>

    Czy ktoś może mnie oświecić i napisac ile powinna trwać reklamacja
    transakcji kartą? To jest po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji mogę
    zażądać odblokowania pieniędzy na koncie?

    K.

  • 2. Data: 2003-02-10 22:30:33
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "LaraCroft" <L...@c...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b29945$dt5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Czy ktoś może mnie oświecić i napisac ile powinna trwać reklamacja
    > transakcji kartą? To jest po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji mogę
    > zażądać odblokowania pieniędzy na koncie?
    >
    > K.

    szanujacy sie bank robi to natychmiast...przyjmujac reklamacje jako stosowne
    oswiadczenie, a w razie czego - gdyby byla nieuzasadniona po prostu cie
    obciaza po czasie

  • 3. Data: 2003-02-10 22:46:57
    Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>

    To jest tak:
    [1] Składasz reklamacje i niby masz tę sumę, ale zablokowaną.
    [2] Oni coś tam wyjaśniają albo i nie.
    [3] Dostajesz odpowiedź czy reklamacja została uznana, czy nie.

    Chodzi o to, że nie mogą tego wyjaśniać w nieskończoność i musi by jakiś
    ostateczny termina na załatwienie sprawy. O ten termin mi chodzi.

    K.

  • 4. Data: 2003-02-10 23:44:13
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b29add$e8q$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > To jest tak:
    > [1] Składasz reklamacje i niby masz tę sumę, ale zablokowan?.
    > [2] Oni co? tam wyja?niaj? albo i nie.
    > [3] Dostajesz odpowiedĽ czy reklamacja została uznana, czy nie.
    >
    > Chodzi o to, że nie mog? tego wyja?niać w nieskończono?ć i musi by jaki?
    > ostateczny termina na załatwienie sprawy. O ten termin mi chodzi.

    W Citku natychmiast uwzględniają(warunkowo) reklamację i biorą się do
    wyjaśniania. Jak zasadna to po sprawie jak nie to transakcja
    "powraca" i "po ptokach".

    Rysiek

  • 5. Data: 2003-02-11 07:04:40
    Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>

    OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.

    K.

  • 6. Data: 2003-02-11 07:25:46
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Don Pedro napisał(a):

    > OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.
    imho wystarczy przeczytac regulamin konta lub karty
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2003-02-11 07:54:34
    Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>

    Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
    uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może jednak
    ktoś wie...

    K.

  • 8. Data: 2003-02-11 08:22:17
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2a7iq$n73$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.

    Aktualnie w Citku po zgloszeniu reklamacji - uznają ją warunkowo - jak już
    pisałem.
    Potem w ciągu kilku dni przychodzi formularz na którym trzeba
    potwierdzić reklamację i odesłać w ciągu o ile pamietam
    10 dni. Jesli go nie odeslesz to reklamacja jest odrzucana - tak piszą :)
    Nie próbowałem sprawdzac - reklamacje załatwili natychmiast.
    Ostatnio była to podwójne obciążenie karty przez z lekka głupawą
    kasjerkę.

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 9. Data: 2003-02-11 17:13:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2aagb$o8a$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
    > uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może
    jednak
    > ktoś wie...

    Ktore regulaminy powojuja sie na jakies regulacje VISY?

    Maciej

  • 10. Data: 2003-02-11 21:26:14
    Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>

    W tym sęk, że żadne. Ale jak już masz taką sprawę to dostajesz pismo zgodnie
    z uregulowaniami VISA to i tamto.

    K.