  • 31. Data: 2017-02-10 02:43:31
    Temat: Re: Outlook expressss...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Nie umiałeś go używać i dlatego był zły ?

    Huh, specjalne wstawianie spacji przed pytajnikiem też traktuję jak
    noszenie krótkiego penisa na wierzchu. Noś sobie ale ja raczej omijam
    takowych :)
    ---
    O czym Ty pierd ? :-)

  • 32. Data: 2017-02-10 02:47:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    Przyzwyczailiśmy się do OE, które od zawsze kulało, podobnie jak
    następne DARMOWE produkty M$.
    ---
    A nie wydaje mi się by kulał. Pierwszy czytnik z czytelnym cytowaniem w tym
    zawijaniem ... w HTML :-) Po prostu wyprzedził epokę :-) No takie są fakty
    :-)

  • 33. Data: 2017-02-10 19:00:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o7gd09$ms1$...@n...news.atman.pl

    USB-C, 2 USB-3 i 1 USB-2 nie musi mieć napędu
    bootuje z flaszek

> [...]

    > Acer Aspire E5-575G

    > Nie umiem zbootować z karty SD... Chlip, chlip...

    Kiciuś (natywnie -- W7S) raczej też tego nie potrafi.

    > Gniazda USB-3 są tak blisko siebie, że nie można naraz podłączyć
    > do nich nie tylko 2 flaszek, ale nawet nie każde 2 wtyczki USB
    > zmieszczą się obok siebie... [błąd czy zdrada?]

    Czyli nie dwa gniazda, ale jedno... :)

    > Dziura na mikrofon niedaleko źródeł hałasu -- HDD i wentylatora...

    I tak pewnie do niczego nie można tego wykorzystać.

    > Czy mogę do tego dorzucić 8 GB DDR4? Teraz jest jedna 4GB DDR4.

    > Głośniki super ;) -- pod spodem!!! Nawet jak na moje uszy -- masakra...
    > Można laptop położyć głośnikami do góry? -- owszem, ale wówczas raczej ekranem do
    dołu...
    > Ekram otwiera się na około 135 stopni nie-Celsjusza... Chlip, chlip...
    > (3pi/4 -- dla tych, którzy nie łapią stopniowania)

    > Klawiatura dla mnie lepsza w FujitsuSimens...

    > - Slot na SIMkę jest tak mały, że aż go nie ma. ;)

    Ponoć niektóre mają SIMki.
    Mogliby choć wrzucać to, co wygrzebią na śmietniku -- 3G i GSM...

    > Jest RJ45 -- **chyba** Gb/s i nie wiem, co jest w materii
    > WiFi... Chyba ac... Atheros QCA9377

    Zapewne szału nie ma...

    Matryca nie jest zbyt wyraźna, co widać na mapach i tekstach.
    Jakby nie pracował w natywnej rozdzielczości -- ale pracuje
    w natywnej... Jakby czarny nie był czarnym...

    Oprogramowanie Synaptics nie chce na tym pracować...
    Albo ja nie umiem tego oprogramowania nakłonić do współpracy...
    Kiciuś współpracuje, choć źle.
    FujitsuSiemens współpracuje bardzo dobrze.

    Zasilacz pasuje od Kiciusia.

    Kiciuś to netbook eMachines (czyli też Acera) z atomowym napędem
    i gigantyczną ;) RAMką... 1 GB dla Windows 7 Startera to niewiele
    więcej niż nic, ale z Kiciusia jestem bardzo zadowolony.
    Z FujitsuSiemens także.
    Z tego Acera -- tak sobie...

    - głośniki pod spodem
    - słaba matryca (niewyraźna; imo brak czerni)
    Kiciuś ma bardzo dobrą;
    FujitsuSiemens ma lepszą niż ten Acer
    - akumulator starcza na 3 godziny
    (nowy -- na ile starczy po 2 latach używania?)
    - system jest już zainstalowany
    (wziąłem z półki) co w ewentualnej
    przysżłości nie jest komfortowe, bo
    nie ma stanu fabrycznego, który by
    można było rozmnożyć na inne dyski
    w razie awarii
    - synaptics nie współpracuje
    (brak użytecznych zachowań)
    - VBox musiałem postawić od nowa
    (na 64 bity -- to jasne)
    i jeszcze nie instaloałem WXP
    - gniazda USB3 za blisko siebie
    - brak eSATA
    - nie bootuje z SD
    - bootuje z: HDD via USB,
    wbudowanego napędu CDVD,
    penflaszki via USB...
    - z PSem CS5 jest OK, ale za wcześnie na
    opisywannie współpracy grafiki z PSem
    (do wyższych PSów nie mam kluczy)

    Bootowanie takie jest mi potrzebne do wielu celów. :)
    Ogólnie nowe bootowanie podoba się mi -- szkoda, że tak mocno spóźnione. :)
    [i zapewne tylko dlatego mi podoba się, że go nie poznałem w pełnej jego okazałości]

    Na laptop z dobrą matrycą mnie nie stać z kilku powodów:

    - kosztuje ponad 5 kpln
    [tyle mi Agora płaci przez wiele lat; mógłbym wziąć
    kredyt na laptop -- zarobkami z Agory bym pokrył
    odsetki od kredytu]
    - Windows to trudny ;) system, nie tylko komputerowy :)
    - do niewielu celów takie coś teraz przydaje się:

    - filmy lepiej oglądać w ogromnym TV
    - szukanie informacji w necie jest łatwiejsze i szybsze
    dzięki telefonom czy tabletom i rozpoznawaniu mowy
    (ponoć M$ jest mocny w rozpoznawaniu mowy, ale jakoś
    nie widzę tego)
    - OE nie jest obecny na Windows wyższych niż WXP
    - zdjęć prawie nie pstrykam
    [imo już pstryknięto wszystkie zdjęcia
    możliwe do pstryknięcia; mnie niewiele
    pozostaje...]
    - dźwiękiem niemal nie bawię się
    [na jutubach można znaleźć chyba wszystko,
    czego dusza zapragnie, a i uszy moje coraz
    słabsze]

    IMO trzeba czekać na aparaty fotograficzne takie, do których
    można będzie podczepić (bezprzewodowo -- rzecz jasna) klawiaturę,
    myszkę, rysiki itp. wskaźniki, aby obrabiać pstrykane fotki...
    Każdy taki aparat (mam na myśli lustrzanki, ale zapewne nie
    dotyczy to tylko lustrzanek) ma mocny procesor i inne szybkie
    podzespoły takie jak pamięć... Procesory naśladujące x86 były
    od samego początku prowizorką -- dlatego tak długo utrzymały
    się na powierzchni życia/istnienia...

    Dyktafony z własną obróbką nagrań to codzienność od lat.

    Jedno i drugie jakoś próbuje naśladować smartfon.

    BTW -- szkoda, że smartfony nie mierzą odległości.
    Niby Asus Max mierzy, ale tylko do 50 cm. Gdyby
    tak tę odległość zwiększyć o 2 rzędy wielkości...

    Można by wówczas mierzyć wysokość (smartfon ma
    kątomierz) i wszystko, co za tym idzie/podąża...

    -=-

    Pegasus-->pegAsus-->Asus

    Jestem z niego bardzo zadowolony.
    Ze wsparcia technicznego -- raczej nie. :)

  • 34. Data: 2017-02-14 17:27:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o7kv3f$rmo$...@n...news.atman.pl

    W Lenovo -- też jest lepsza...

    > Matryca nie jest zbyt wyraźna, co widać na mapach i tekstach.
    > Jakby nie pracował w natywnej rozdzielczości -- ale pracuje
    > w natywnej... Jakby czarny nie był czarnym...

    Czarny jest jasny, jasnoszary. ;)

    > Kiciuś to netbook eMachines (czyli też Acera) z atomowym napędem
    > i gigantyczną ;) RAMką... 1 GB dla Windows 7 Startera to niewiele
    > więcej niż nic, ale z Kiciusia jestem bardzo zadowolony.

    Kiciuś nawet nie ma ooddzielnej RAMki graficznej.
    1 GB ma starczyć i dla GPU, i dla CPU.

    > - akumulator starcza na 3 godziny
    > (nowy -- na ile starczy po 2 latach używania?)

> [...]

    Ciekawe, czy z pudełka można zainstalować jako MBR...
    Ponoć nie...

    UEFI już mi nie podoba się.

  • 35. Data: 2017-02-14 17:29:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" o7j5s6$3k7$...@m...internetia.pl

    :> Huh, specjalne wstawianie spacji przed pytajnikiem też traktuję
    :> jak noszenie krótkiego penisa na wierzchu. Noś sobie ale ja
    :> raczej omijam takowych :)

    > O czym Ty pierd ? :-)

    IMO Twój rozmówca zauważa, że na ulicznych manifestacjach jeden
    krzyczy o tym, że ma długi, inny zaś krzyczy o tym, że ma krótki...

    Ja akurat tej spacji nie stawiam... ;)