  • 1. Data: 2017-02-04 17:58:28
    Temat: Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego
    Od: z <...@...pl>

    "Doszło do poważnego ataku na infrastukturę polskich banków. Przez
    pewien czas nie działała także strona internetowa Komisji Nadzoru
    Finansowego, zaś jej rzecznik potwierdził już, że jest to efektem
    zewnętrznej ingerencji. Atak może trwać nawet od jesieni zeszłego roku,
    zaś Zaufana Trzecia Strona dopuszcza możliwość, że mamy do czynienia z
    najpoważniejszym ujawnionym atakiem na polski sektor finansowy w historii."

    http://www.dobreprogramy.pl/Zaawansowany-atak-na-pol
    skie-banki-zainfekowana-infrastuktura-Komisji-Nadzor
    u-Finansowego,News,78976.html

    Mam się bać o moje pieniądze? Instytucja nadzorująca, wymuszająca
    "haracze" i dbająca o poprawność tego interesu sama nie potrafi się
    ochronić. Darmozjady :-)

  • 2. Data: 2017-02-04 18:18:07
    Od: z <...@...pl>

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/wlamania-do-kil
    ku-bankow-skutkiem-powaznego-ataku-na-polski-sektor-
    finansowy/

    "problem jest jeszcze głębszy niż ,,Kto się dwa razy zastanowi nad
    włączeniem makr czy sprawdzeniem plików pobranych od organu
    nadzorczego?". Regulatorzy często wymuszają obniżenie bezpieczeństwa, bo
    nie potrafią dostarczyć usług o odpowiedniej jakości (vide: konieczność
    korzystania z Javy lub starszego IE aby uzyskać dostęp do usług). Nie
    wspomnę już o powszechnym podejściu typu ,,wdupiemam" odnośnie
    szyfrowania transmisji, nie wspominając o takich detalach jak SPFy ;)"

    To już przestaje być śmieszne.

  • 3. Data: 2017-02-04 18:50:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.biznes.banki.mydlane z pisze tak:

    > Mam się bać o moje pieniądze? Instytucja nadzorująca, wymuszająca
    > "haracze" i dbająca o poprawność tego interesu sama nie potrafi się
    > ochronić. Darmozjady :-)

    Najlepiej panie to w banku nie trzymać za dużo bo jak nie
    złodziej to rząd okradnie ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-02-04 19:33:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-04 o 18:50, PiteR pisze:
    > Najlepiej panie to w banku nie trzymać za dużo bo jak nie
    > złodziej to rząd okradnie ;)

    Żadne nadzory nie pomogą jak któregoś ranka w komputerze na kocie będzie
    zero a KNF potwierdzi też zero :-)

    A już najgorzej w OFE :-)

  • 5. Data: 2017-02-04 19:58:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Najlepiej panie to w banku nie trzymać za dużo bo jak nie
    > złodziej to rząd okradnie ;)

    Teraz komornicy dostali uprawnienia do własnego włażenia na konta. Nie
    wiem czy te szopki nie są tego właśnie przyczyną.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-02-05 01:07:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 58960834$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > "Doszło do poważnego ataku na infrastukturę polskich banków. Przez

    A jakież to banki są polskie?

  • 7. Data: 2017-02-05 16:24:26
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    napisał w wiadomości news:o75r5v$ubl$2@node1.news.atman.pl...

    > "z" 58960834$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > A jakież to banki są polskie?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprawdz-do-kogo-nale
    zy-twoj-bank-7488390.html

    Arek

  • 8. Data: 2017-02-07 10:46:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 4 Feb 2017 19:58:12 +0100, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:
    > Teraz komornicy dostali uprawnienia do własnego włażenia na konta.
    Nie
    > wiem czy te szopki nie są tego właśnie przyczyną.

    No tak, bo wcześniej włazili na miewłasne, bosh..

    --
    Marek