  • 1. Data: 2017-02-03 13:17:53
    Temat: UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy rachunki u powyższych dostawców da się opłacić kartą płatniczą (karta umożliwia
    zdalne płatności), przez internet?
    Pytanie nie od czapy, skoro rachunków u niektórych opów telefonicznych (przykładowo
    nju) kartą się opłacić nie da.

  • 2. Data: 2017-02-03 13:27:32
    Temat: Re: UOC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Z tego, co przed chwilą wyczytałem w serwisie innogy, to można - i nawet podobno jest
    to obecnie, w ramach "promocji", za darmo. Ale jak długo tak będzie, to nie wiadomo.
    W play też można jakoś kartą, ale żeby nie było dodatkowej prowizji to chyba na pół
    roku trzeba to włączyć...
    Także nie jest z tym łatwo jeszcze - ew. trzeba mieć KK z db albo z citi, to wtedy
    takie rachunki możesz sobie opłacać darmowym przelewem z KK, oczywiście z GP - a do
    tego w db wlicza się to jeszcze do sumy zwalniającej z opłaty (z citkiem nie ma w
    ogóle tego problemu jeśli masz simplicity).

  • 3. Data: 2017-02-03 13:34:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No właśnie to jest przyczyną chęci zmiany płatności z dotychczasowych przelewów na
    kartę płatniczą (400 zł / mies. dla zwolnienia z opłaty miesięcznej).

    -----

  • 4. Data: 2017-02-03 13:35:38
    Temat: Re: UPC i RWE Stoen (Innogy) - da sie zaplacic karta?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Literówka, oczywiście pytanie o UPC (kablówki, telefony, internety).

    -----

  • 5. Data: 2017-02-03 13:56:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Lepiej zmień kartę - jak to KK to weź citi simplicity (jeśli masz jakiekolwiek
    udokumentowane dochody na min. 1200zł to dadzą, a po roku zaproponują podniesienie
    limitu), ew. db - limit do 4100zł dają podobno na oświadczenie, a płacić rachunki
    można bez żadnej łaski usługodawcy.
    A jeśli debetówka to inteligo wymaga tylko 100zł (alior dla "konta internetowego" też
    chyba tyle), a vw bank w ogóle bez warunków, i mają już też IO, a do tego wszystkie
    bankomaty w PL za darmo przy wypłacie ponad 400zł. Podobno milek dla KD do konta 360
    wymaga jednej płatności w miesiącu, mBąk pięciu.

    400zł/mc dla zwolnienia to przesada, szczególnie dla debetówki, choć db przegiął
    jeszcze bardziej, wymagają 700. Ale dla kredytówki to też przesadne wymagania, choć
    tutaj tylko chyba simpliciti jest lepsze - ale jest.

    Do tego nie musisz wcale rezygnować z obecnego banku - chyba że KD jest obowiązkowa -
    przelewy dalej możesz z niego robić, jedynie trochę kasy będziesz musiał na debetówkę
    przelewać do nowego banku, żeby móc płacić - albo pamiętać o spłacie kredytówki (citi
    pozwala robić to poleceniem zapłaty).

  • 6. Data: 2017-02-03 13:58:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 13:17:21 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    zdalne płatności), przez internet?
    > Pytanie nie od czapy, skoro rachunków u niektórych opów telefonicznych (przykładowo

    Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

  • 7. Data: 2017-02-03 14:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
> [...]
    >Pytanie nie od czapy, skoro rachunków u niektórych opów
    >telefonicznych (przykładowo nju) kartą się opłacić nie da.

    Hm, nju to Orange, a w Idei to o ile pamietam kiedys karta placilem.
    Zrezygnowali ?

    W sumie to zrozumiale - po co maja placic prowizje, lepiej ja pobierac
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-02-03 22:55:13
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Spróbuj za pośrednictwem bm.pl

    bm.pl
    Mam tam wszystko poza oplatami za odpady,
    czyli telefon, internet+tv, prąd, gaz, woda.

  • 9. Data: 2017-02-03 23:48:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 22:55:25 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

    > bm.pl
    > Mam tam wszystko poza oplatami za odpady,
    > czyli telefon, internet+tv, prąd, gaz, woda.

    Ja tak samo,
    Bardzo wygodne
    Jedna płatność w miesiącu i "rachunki" opłacone

  • 10. Data: 2017-02-04 16:20:24
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 03.02.2017 o 13:27, Dawid Rutkowski pisze:
    > Z tego, co przed chwilą wyczytałem w serwisie innogy, to można

    Można, bez czytania.

    --
    Alf/red/