  • 1. Data: 2003-12-15 09:42:18
    Temat: Og 15 XII nowe numery rachunkow (NRB) dla klientow PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od 15 grudnia br. klienci PKO Banku Polskiego mogą się posługiwać nowymi
    numerami rachunków bankowych (NRB). Do wszystkich klientów bank kieruje
    informację o nowym numerze. Posiadacze rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych prowadzonych przez PKO BP są powiadamiani o
    nowym numerze rachunku na wyciągach i miesięcznych zestawieniach operacji.
    Klienci indywidualni posiadający kredyt w PKO BP spłacany w inny sposób niż
    pobranie środków z ROR i nie posiadający rachunku z grupy SUPERKONTO
    otrzymują zawiadomienie pocztą.

    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,3891

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-12-15 09:48:46
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:brjvjj$5i6$1@news.onet.pl...
    > Od 15 grudnia br. klienci PKO Banku Polskiego mogą się posługiwać nowymi
    > numerami rachunków bankowych (NRB).

    To juz chyba trzecia zmiana numerow w ostatnim okresie... trzeba przyznac ze
    pko ma cierpliwych klientow :)

  • 3. Data: 2003-12-15 09:54:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kazimierz"
    > To juz chyba trzecia zmiana numerow w ostatnim okresie... trzeba przyznac ze
    > pko ma cierpliwych klientow :)

    blad
    jesli jest to trzeci wariant warunku to latwo policzyc, że zmiana druga;
    a ten "ostatni okres" to trwał kilka lat :-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-12-15 09:56:44
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
> [...]
    > Klienci indywidualni posiadający kredyt w PKO BP spłacany w inny sposób niż
    > pobranie środków z ROR i nie posiadający rachunku z grupy SUPERKONTO

    To teraz zostało BRE ;D

  • 5. Data: 2003-12-15 10:06:54
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@w...pl> napisał:
    > To juz chyba trzecia zmiana numerow w ostatnim okresie... trzeba przyznac ze
    > pko ma cierpliwych klientow :)

    Ciekaw jestem czy wszystkie TRZY numery będą działać ;->>

  • 6. Data: 2003-12-15 10:07:37
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > a ten "ostatni okres" to trwał kilka lat :-))

    ooo, to jeszcze lepiej, przez trzy lata zmieniali im rachunki :)
    to jest dopiero cierpliwosc :)))

  • 7. Data: 2003-12-15 10:54:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> writes:

    > jesli jest to trzeci wariant warunku to latwo policzyc, że zmiana druga;
    > a ten "ostatni okres" to trwał kilka lat :-))

    Ale jesli go przedluzyc, to juz te numery na z 4-cyfrowym numerem
    oddzialu i koncowka -170-4 byly kiedys nowe i zmienione z innych,
    potem byly numery z 8-cyfrowym numerem oddzialu i koncowka -270-41,
    potem te krotkie z liczba kontrolna, teraz te 26-cyfrowe. Konto moich
    rodzicow dostalo tym samym juz piąty numer.

    MJ

  • 8. Data: 2003-12-15 11:27:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"

> [...]
    > potem te krotkie z liczba kontrolna, teraz te 26-cyfrowe. Konto moich
    > rodzicow dostalo tym samym juz piąty numer.

    poprzednio oddzial mial 6 cyfr a nie 4
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-12-15 22:54:06
    Od: "KNECHT" <a...@p...onet.pl>

    napisał:

    > To teraz zostało BRE ;D

    Do wdrożenia NRB zostało 197 dnii, czy jestesmy przygotowani www.nrb.pl ???
    Sonda ;)

  • 10. Data: 2003-12-15 23:45:39
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Witek napisał:
    > To teraz zostało BRE ;D

    Jakie tam BRE. Akurat z nimi nie ma większych problemów. Niech się
    lepiej pajace z PeKaO SA wezmą za zmianę numerów na NRB. Ostatnio
    musiałm puścić przelew z konta w e-banku i trzeba było się gimnastykować
    żeby zmienić numer konta na NRB. No i niech w końcu te złodzieje z
    PeKaOSA wprowadzą wszędzie usługę dotępu do rachunku przez Internet, bo
    tylko pieniądze potrafią brać za coś, z czego nie można skorzystać...

    K.