  • 1. Data: 2003-12-15 10:35:25
    Temat: Inteligo - co się dzieje?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Ponad dwa tygodnie temu wysłałem formulrz zgłoszeniowy o założenie konta
    Inteligo. Następnego dnia zadzwoniła do mnie, potwierdziła wszystkie dane i
    powiedziała, że kurier z papierami będzie w ciągu 10 dni roboczych. OK.
    Czekam i czekam i nic. Minęło juz ponad 2 tygodnie (10 dni roboczych) i
    kuriera ani śladu. Czyżby nie zależało im na klientach? Gdzie mógłbym
    zgłosić mój przypadek i "leko" ich przyśpieszyć. Święta już tuż, tuż, a kasy
    brak ;)

    pzdr.
    kris

  • 2. Data: 2003-12-15 10:40:40
    Temat: Re: Inteligo - co się dzieje?
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    kris wrote:

> [...]
    > zgłosić mój przypadek i "leko" ich przyśpieszyć. Święta już tuż, tuż, a kasy

    Inteligo ostatnio ma cos klopoty z tym podwykonawca ktory im swiadczy
    uslugi kurierskie. Jedyne wyjscie to dzwonic do konsultanta i porzadnie
    opieprzyc, wtedy on dzwoni do firmy kurierskiej i opieprza szefa a szef
    dzwoni do danego kuriera i jego opieprza, potem kurier przyjezdza do nas
    i my jego tez opieprzamy. Jedyny dzialajacy ostatnio sposob na Inteligo :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-15 11:52:59
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Święta już tuż, tuż, a kasy
    > brak ;)

    To znaczy, ze jak otworzysz konto, to kasa sie od razu znajdzie ? ;)

    Seb

  • 4. Data: 2003-12-15 12:02:35
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > TAK !!! ;)

    kurcze to ja sobie chyba jeszcze z 2 nowe konta otworze :-)

  • 5. Data: 2003-12-15 12:03:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-12-15 12:18:35
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    kris wrote:

    > nie wystarcza Ci te 5 , ktore juz masz? :)

    Tylko 2 :-)

    > a tak na powaznie, zalega mi wyplata i pracodawca tylko czeka na mój numer
    > konta, a gotówki nie chce, bo nie mam tak duzej walizki, zeby to pomiescic
    > ;)

    To moze podam ci moj numer konta, po co ma lezec taka niewykorzystana
    kasa u pracodawcy ? :-)

  • 7. Data: 2003-12-15 12:19:32
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci

  • 8. Data: 2003-12-15 12:25:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
    > To moze podam ci moj numer konta, po co ma lezec taka niewykorzystana
    > kasa u pracodawcy ? :-)

    :-)

    kris

  • 9. Data: 2003-12-15 16:29:25
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Ha, ha ja czekam na założenie konta firmowego w INTELIGO od 10 października
    !
    Już mają wysyłać - i czekam 1,5 miesiąca. Jak dostanę to szczegółowo opiszę
    moje perypetie.

    Z.K.

  • 10. Data: 2003-12-15 17:46:50
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Zygmunt Kałuża wrote:

> [...]
    > !
    > Już mają wysyłać - i czekam 1,5 miesiąca. Jak dostanę to szczegółowo opiszę

    no to jestes mistrzem swiata jak dla mnie. Kilku znajomych ostatnimi
    czasy mialo problemy z kurierami itd, natomiast po moiej namowie meczyli
    konsultanta codziennie (najwiecej jedna osoba 5 dni pod rzad) i to
    pomoglo. I nie wazne czy konsultant mowi ze w ciagu tygodnia sie
    skontaktuje kurier. Wiem ze to nieprofesjonalne, ale skuteczne :-)

    --
    GideoN

    usun [NOSPAM] z adresu email aby napisac do mnie