  • 11. Data: 2003-12-16 06:06:27
    Temat: Re: Og 15 XII nowe numery rachunkow (NRB) dla klientow PKO BP
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Od 15 grudnia br. klienci PKO Banku Polskiego mogą się
    > posługiwać nowymi numerami rachunków bankowych (NRB).

    Ciekawe co ze stalymi zleceniami? Sami to skoryguja w banku, czy
    u kazdego odbiorcy moich pieniedzy musze sam to poprawiac?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 12. Data: 2003-12-16 06:32:11
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "ab" <b...@i...wroc.pl> wrote in message
    2...

    > Ciekawe co ze stalymi zleceniami? Sami to skoryguja w banku, czy
    > u kazdego odbiorcy moich pieniedzy musze sam to poprawiac?

    Sam

  • 13. Data: 2003-12-16 08:01:36
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    koncowka -270-41,

    > poprzednio oddzial mial 6 cyfr a nie 4

    A wcale, że nie, bo 5. Pamiętam numer I O. PKO we Wrocławiu - 93510,
    miałem tam konto...

    No ale ten bank ma bardzo długą historię, dużo dłuższą niż większość
    innych i oczywiście w trakcie tego istnienia wiele więcej sie
    wydarzyło.

    A zmianę z "8-cyfrowym numerem oddzialu i koncowka -270-41" na
    "krotkie z liczba kontrolna" można właściwie byłoby poniechać, bo do
    tej pory można się posługiwać formatem z końcówką - czasem nawet
    wygodniej, bez problemu wchodzi w formularze banków elektronicznych.

    Grzexs

  • 14. Data: 2003-12-16 09:29:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> writes:

    > poprzednio oddzial mial 6 cyfr a nie 4

    Jezeli liczba 1599 (IX O. Warszawa przy Nowogrodzkiej) jest
    6-cyfrowa, to oczywiscie masz racje 8-).

    Ale nie bede sie upieral - moze jakies "prowincjonalne" oddzialy mialy
    wiecej cyfr.

    MJ

  • 15. Data: 2003-12-16 12:54:30
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    2...

    > Ciekawe co ze stalymi zleceniami? Sami to skoryguja w banku, czy
    > u kazdego odbiorcy moich pieniedzy musze sam to poprawiac?

    W jaki sposob mialby dzialac taki automat? Numeru rachunku NRB formalnie nie
    mozna wydedukowac ze "zwyklego" numeru rachunku. Trzeba zmienic
    samodzielnie.

  • 16. Data: 2003-12-16 18:02:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "ab"
    > Ciekawe co ze stalymi zleceniami? Sami to skoryguja w banku, czy
    > u kazdego odbiorcy moich pieniedzy musze sam to poprawiac?

    odbiorcy zlecen stalych znajdujacy sie rowniez w PKOBP zostaną przerobieni na
    NRB ale tylko w normalnych oddzialach.
    Jak bedzie w Bydgoskim e-pko nie wiem - chyba samemu trzeba zmieniac.
    *** blad ***

  • 17. Data: 2003-12-16 18:05:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > odbiorcy zlecen stalych znajdujacy sie rowniez w PKOBP zostaną przerobieni
    na
    > NRB ale tylko w normalnych oddzialach.

    Jak dla mnie to nieautoryzowana ingerencja w zlecenie klienta.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 18. Data: 2003-12-16 18:22:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Jak dla mnie to nieautoryzowana ingerencja w zlecenie klienta.

    oskarżysz ich :-)
    wiekszosc bedzie jednak zadowolona - szkoda ze z innych bankow zlecen na PKOBP
    nie da sie prosto zmienic, trzeba dowiadywac sie o numer po zmianie
    *** blad ***

  • 19. Data: 2003-12-16 20:29:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Od 15 grudnia br. klienci PKO Banku Polskiego mogą się posługiwać nowymi
    > numerami rachunków bankowych (NRB).

    I oczywiscie nowy numer nie ma nic (poza kodem banku) wspolnego ze
    starymi - ani z tym z liczba kontrolna, ani z tym bez.

    MJ

  • 20. Data: 2003-12-16 20:56:51
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Do wdrożenia NRB zostało 197 dnii, czy jestesmy przygotowani www.nrb.pl ???