  • 1. Data: 2003-12-14 21:40:32
    Temat: Euronet darmowy dla klientów ING Banku Śląskiego
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    ING Bank Śląski podpisał umowę z Euronetem na podstawie której wypłaty w
    jego sieci bankomatów w Polsce dla klientów ING BŚ będą dokonywane bez
    prowizji. Euronet posiada w Polsce 450 bankomatów

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=508

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-12-14 21:57:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > jego sieci bankomatów w Polsce dla klientów ING BŚ będą dokonywane bez
    > prowizji. Euronet posiada w Polsce 450 bankomatów

    Skoro tak zachęcasz. :-)

    Nawet, jakby do konta dopłacali, nie skorzystam. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-12-14 22:02:51
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> nagryzmolił(a) w
    news:brimc7$ekg$1@news.onet.pl :

    > Skoro tak zachęcasz. :-)
    >
    > Nawet, jakby do konta dopłacali, nie skorzystam. :-)

    E...no co ty. Mają bardzo ciekawą kartę prepaidową. Idealnie sprawdziła się
    w Turcji.
    Konta w ING BŚ też bym nie założył ale ta karta to wg mnie świetna rzecz.

    A te wypłaty z euronetu już są bezpłatne czy od kiedy będą??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-12-14 22:05:01
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > A te wypłaty z euronetu już są bezpłatne czy od kiedy będą??

    dopiero będą jak ING ogłosi :)

    w tej chwili są 'przecieki' że taka umowa została podpisana.

  • 5. Data: 2003-12-14 22:08:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:brimjj$e4v$1@inews.gazeta.pl...

    > E...no co ty. Mają bardzo ciekawą kartę prepaidową. Idealnie sprawdziła
    się
    > w Turcji.
    > Konta w ING BŚ też bym nie założył ale ta karta to wg mnie świetna rzecz.

    Aaaale ja mówiłem o kontach. Prepaida mam sam i sobie chwalę... :-)

    Rozumiem jednocześnie, że nie mam co liczyć na bezpłatne wypłaty pre-paidem
    ING w Euronetach ???

    PS a ta obsługa, zwłaszcza w centrum naszego city, wprost strach się bać :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-12-14 22:14:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

> [...]

    > jego sieci bankomatów w Polsce dla klientów ING BŚ będą dokonywane bez
    > prowizji. Euronet posiada w Polsce 450 bankomatów

    I dodam coś jeszcze. W końcu Euronet zaczyna być tym, czym być powinien. To
    znaczy dodatkową bezprowizyjną siecią, obok własnej sieci bankomatów banku.
    Ewentualnie siecią z preferencyjnymi opłatami... W takim układzie dopiero
    zaczyna mieć sens instalowanie bankomatów jedynie w miejscach najczęsciej
    odwiedzanych przez ludzi. Euronet, jako sieć podstawowa i jedyna - jak w mB
    i Multi - to poroniony pomysł.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-12-14 22:15:38
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > E...no co ty. Mają bardzo ciekawą kartę prepaidową. Idealnie sprawdziła się
    > w Turcji.
    > Konta w ING BŚ też bym nie założył ale ta karta to wg mnie świetna rzecz.

    No Co wy :-))) Konto studenckie za 2 zeta jest bardzo fajne, tym bardziej
    ze w okolicy domu mam tylko INGBSK i PKO BP gdzie tak zawsze cuchnie,
    ze nie moge wytrzymac (nawet wyplacanie z bankomatu jest straszne!!).

    Ciekaw jestem tylko, czy do 26 r.z. pozwola mi trzymac to konto czy
    skapna sie jakos, ze skonczylem studia (w koncu maja ksero legitymacji)?

    Bo za 6/mc to juz odpadaja na calej linii :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-12-14 22:19:00
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > No Co wy :-))) Konto studenckie za 2 zeta jest bardzo fajne, tym bardziej
    > ze w okolicy domu mam tylko INGBSK i PKO BP gdzie tak zawsze cuchnie,
    > ze nie moge wytrzymac (nawet wyplacanie z bankomatu jest straszne!!).

    Konto studenckie w PKO BP wspominam bardzo dobrze, a w gdansku (oddzial
    we Wrzeszczu) nawet nie cuchnelo tak za bardzo :-)
    --
    GideoN

    usun [NOSPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2003-12-14 23:41:44
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2003 22:57:36 +0100, napisal/a:

    > Nawet, jakby do konta dopłacali, nie skorzystam. :-)
    Jakby dopłacali to ja bym założył:)

    KL

  • 10. Data: 2003-12-15 00:07:20
    Od: " " <k...@g...pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...net> napisał(a):

    > ING Bank Śląski podpisał umowę z Euronetem na podstawie której wypłaty w
    > jego sieci bankomatów w Polsce dla klientów ING BŚ będą dokonywane bez
    > prowizji. Euronet posiada w Polsce 450 bankomatów

    A wiec kolejny bank, ktory podpisal umowe z Euronetem w Polsce. Ostatnio duzo
    bankow podpisalo taka umowe, wiec chyba obtanili ceny. Jeszcze rok temu, to
    tylko chyba Citibank mial darmowe wyplaty z Euronet, a Millennium to chyba
    1zl. Dodatkowo mial mBanku/MultiBank, ale to sa ich jedyne sieci atm. Oraz
    niektore bankomaty dla Lukas Banku.

    W tej chwili darmowy dostep do euronetu maja : Pekao SA, MultiBank, mBank,
    BPH PBK, Deutsche Bank PBC, Ing BŚ, Lukas Bank (1), Nordea Bank (2), Dominet
    Bank, CitiBank, Millennium (3), BOŚ, Fortis Bank, izzyBank, VW Bank direct
    (4).

    1 - dla konta e-konto tylko niektore bankomaty euronetu.
    2 - pierwsze 2 transakcje w miesiacu kalendarzowym.
    3 - dla niektorych typow kont lub po spelnieniu odpowiednich warunkow
    4 - przy wyplatach powyzej 400zl.

    Ktory bank nastepnym klientem euronetu ? KB, BGZ, InvestBank ?