  • 1. Data: 2003-12-15 06:30:47
    Temat: mlinia=mburaki :)
    Od: "Kuba Osuch" <k...@b...net>

    Dzwoniłem ostatnio do mlini w sprawie nie wysłąnej karty visy.
    Osoba z którą rozmawiałem była bardzo nie symapatyczna.
    Poprosiłem o link do formularza (opdowiedz konsltanta sam nie wiem:))
    Kto tam pracuje ? Ja czy on ????

    Kuba Osuch
    k...@b...net
    +48501203739

  • 2. Data: 2003-12-15 12:15:50
    Temat: Re: mlinia=kompetencja (ostatnio)
    Od: "david" <d...@W...fm>

> [...]
    > Osoba z którą rozmawiałem była bardzo nie symapatyczna.
    > Poprosiłem o link do formularza (opdowiedz konsltanta sam nie wiem:))

    o link do jakiego formularza ??? w mBanku zgłoszenie o nieodnawianiu karty
    płatniczej można dokonać jedynie za pomocą mLinii - jeżeli o to chodzi; a
    jeżeli chciałeś link do jakiegokolwiek formularza to prościej było wejść na
    mCzat niż na mLinię. Ewentualnie najprostsza droga to wejść tu
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_faq_2112
    .html

    pozdr
    david