  • 1. Data: 2003-12-14 21:39:29
    Temat: Koniec kart American Express w Banku Millennium
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Jak dowidzieliśmy się nieoficjalnie, bank Millennium już wkrótce zrezygnuje
    z wydawania kart organizacji American Express. Dodatkowo użytkowników kart
    Amexa w Millennium zastanowiły zawyżone kwoty na wyciągach za transakcje
    dokonane pomiędzy 5 a 10 listopada br.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=509

    Zachęcam do lektury i dyskusji.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-12-15 09:58:35
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > Jak dowidzieliśmy się nieoficjalnie, bank Millennium już wkrótce
    zrezygnuje
    > z wydawania kart organizacji American Express.

    Niech szanowna redakcja podpyta Amexowców z Warszawy czy nie szykują oferty
    razem z innymi bankami?? A może sami będą sprzedawać - byłoby szkoda gdyby
    pozostały tylko karty służbowe.

  • 3. Data: 2005-02-28 14:04:33
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Niech szanowna redakcja podpyta Amexowców z Warszawy czy nie szykują oferty
    > razem z innymi bankami?? A może sami będą sprzedawać - byłoby szkoda gdyby
    > pozostały tylko karty służbowe.

    I cóż... Minęło ponad 14 miesięcy, a Millennium jak wydawało AmEx-y, tak
    wydaje... ;-)
    Może się skuszę i znów wystapię o tę kartę? Zdaje się, że w międzyczasie jakoś
    wzrosła im akcepatacja... :-)

    m23m

  • 4. Data: 2005-02-28 14:38:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    28 Feb 2005 15:04:33 +0100, w <2...@n...onet.pl>, "m23m"
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Może się skuszę i znów wystapię o tę kartę? Zdaje się, że w międzyczasie jakoś
    > wzrosła im akcepatacja... :-)

    Tak, do 2% :)

  • 5. Data: 2005-02-28 14:44:38
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > wzrosła im akcepatacja... :-)

    Tak, do 2% :)

    Ja tam nie narzekam na akceptacje Amex'a. Tylko na Neste mi jej brak.

    marekz

  • 6. Data: 2005-02-28 15:30:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Feb 2005 15:44:38 +0100, w <cvvb13$j5n$1@nemesis.news.tpi.pl>, "MarekZ"
    <m...@w...irc.pl> napisał(-a):

    > Tak, do 2% :)
    >
    > Ja tam nie narzekam na akceptacje Amex'a.

    Oczywiście można opracować sobie mapę punktów z amexem. Tylko po co? Ja jestem
    dla karty, czy karta dla mnie?

  • 7. Data: 2005-02-28 17:35:00
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Ja tam nie narzekam na akceptacje Amex'a.

    Oczywiście można opracować sobie mapę punktów z amexem. Tylko po co? Ja
    jestem
    dla karty, czy karta dla mnie?

    Amex jest po prostu "fajny". Nie zebym chwalil Millennium, chodzi mi raczej
    o marke Amex. Fakt, ze jako jedyna karta to nienajlepszy pomysl. Ale prawie
    wszystkie duze sklepy, coraz wiecej malych i wiekszosc stacji benzynowych
    sie jednak zalapuje. Sprawdzane w Krakowie, Wroclawiu, Lodzi.

    marekz

  • 8. Data: 2005-02-28 23:53:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> writes:

    > Amex jest po prostu "fajny". Nie zebym chwalil Millennium, chodzi mi
    > raczej o marke Amex.

    I co ta marka daje?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2005-03-01 01:02:57
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > I co ta marka daje?

    Jest kilka zalet, o jednej z inch przyponialo mi sie dzisiaj na stacji benzynowej
    kiedy czekalem ok 2 minut na autoryzacje MasterCarda... W wypadku AmEx'a
    ani razu na stacji nie mialem autoryzacji a kwoty wiadomo 100-200 zl.

    Zanim Mille nie zabralo sie do grzebania w regulaminach do AmExa dodawane
    byly bardzo fajne dodatki np. rewelacyjne ubezpieczenie Assistance, awaryjne
    dostarczenie gotowki/karty w 24h w dowolnym miejscu na swiecie (za symboliczna
    oplata bodajze 50 pln a nie 200 czy 300 usd jak liczy Visa).

    No i w sumie, jak dla mnie tutaj sie zalety koncza, wrzucenie wiekszosci
    ubezpieczein w opcje (full wychodzi obecnie ok 150 zl/rok) oraz selektywna
    akceptowalnosc sprawily, ze zrezygnowalem z tej karty. Gdyby nie, to ze
    oplaty za wysokie a emitentem jest Mille... chetnie zamienilbym MC na AmExa
    - jako druga obok Visy karte.

    Pozdrowionka,
    Wilczek

  • 10. Data: 2005-03-01 02:04:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wilczek" <w...@k...pl> writes:

> [...]
    > kiedy czekalem ok 2 minut na autoryzacje MasterCarda... W wypadku AmEx'a
    > ani razu na stacji nie mialem autoryzacji a kwoty wiadomo 100-200 zl.

    Zwykla VC - oczywiscie jest autoryzacja, ale co z tego? To moment,
    zadne tam minuty. Zwlaszcza na stacji benzynowej, nie wiem czy bym
    zauwazyl brak.

    > Zanim Mille nie zabralo sie do grzebania w regulaminach do AmExa dodawane
    > byly bardzo fajne dodatki np. rewelacyjne ubezpieczenie Assistance,

    No tak, ja juz tak mam ze srednio wierze w ubezpieczenia, a zwlaszcza
    takie "wiazane".

    > awaryjne
    > dostarczenie gotowki/karty w 24h w dowolnym miejscu na swiecie (za
    > symboliczna
    > oplata bodajze 50 pln a nie 200 czy 300 usd jak liczy Visa).

    50 zl to znow nie taki symbol.
    Np. WU moze byc korzystniejszy, i nie zalezy od jakichs ukladow
    karcianych, limitow i takich tam.

    > No i w sumie, jak dla mnie tutaj sie zalety koncza,

    Ok.
    --
    Krzysztof Halasa