  • 1. Data: 2003-12-14 21:46:28
    Temat: jeny, jeny
    Od: Tomek <3...@i...pl>

    Pewnie trakich desperatów jak ja było już tu wielu, ale może ktoś mi może powiedzieć,
    czty w tym kraju mozna gdzieś znależć kredyt hipoteczny w JENACH?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-14 22:16:32
    Temat: Re: jeny, jeny
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

> [...]
    powiedzieć, czty w tym kraju mozna gdzieś znależć kredyt hipoteczny w JENACH?

    moze w BGŻ ale nie wiem na 100% pozatym to nie do konca chyba tak bardzo
    oplacalne

    --
    GideoN

    usun [NOSPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-14 22:36:49
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Pewnie trakich desperatów jak ja było już tu wielu, ale może ktoś mi może
    powiedzieć, czty w tym kraju mozna gdzieś znależć
    kredyt hipoteczny w JENACH?

    Byl kiedys dawno temu w BGK ale z 3 lata juz go chyba nie ma...
    wlasciwie nie wiadomo czemu :-)