  • 11. Data: 2006-02-17 16:40:18
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Nie

    > Jeszcze nigdy (6 lat) nie braklo mi wyciagu

    > zrezygnowalem i nie pobieraja

    > zawsze dostawalem odpowiedz

    Widać niektórzy mają więcej szczęścia niż ja i np. Piotr G.

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin_P.

  • 12. Data: 2006-02-17 16:44:50
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Może rzeczywiście zmienię na wyciągi
    elektroniczne, i za jakiś czas, jak uzbieram trzy kolejne to przeniosę limit
    do innego banku.

    Tylko czy elektroniczne wyciągi są identyczne jak te papierowe i czy takie
    wydrukowane wyciągi banki uznają przy przeniesieniu limitu ?

    Marcin_P.

  • 13. Data: 2006-02-17 18:17:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > regulaminowe
    >
    > Widać niektórzy mają więcej szczęścia niż ja i np. Piotr G.

    Moze obsluga KK powiazanych z Millekontem jest lepsza...

    --
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2006-02-17 18:49:18
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Moze obsluga KK powiazanych z Millekontem jest lepsza...

    No ale ja mam Millekonto. Mam tam 2 karty . Jedna założona przed założeniem
    kontem i nie powiązana z rachunkiem i tą mam najdłużej i największe problemy
    z wyciągami. Drugą Amex powiązany z kontem i tu policzyli za ubezpieczenie i
    też w tym miesiącu nie przyszedł wyciąg.

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin_P.

  • 15. Data: 2006-02-17 21:22:38
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Tylko czy elektroniczne wyciągi są identyczne jak te papierowe i czy takie
    > wydrukowane wyciągi banki uznają przy przeniesieniu limitu ?

    Nie zawsze. Niektóre banki oczekują tylko orginalnych bądź
    potwierdzonych pieczątką.

    Przemek

  • 16. Data: 2006-02-17 21:40:37
    Od: "Karol \"Czorny\" G." <z...@b...tenbit.pl>

    > Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    > reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z
    > 31.10
    > jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    > wysłali i tylko ściemniają.
    > Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin
    > spłaty.

    Po co walczyć z pocztą lub bankiem, nie lepiej założyć sobie wyciąg on-line
    przysyłany na maila? A zresztą jeśli masz millenet to po gwizdek Ci ten
    papierowy wyciąg? W każdej chwili możesz zerknąć co się dzieje z kartą.

    > Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na
    > reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    > 14 dni.

    Z opcjonalnego ubezpieczenia ciężko zrezygnować, bo jest podpisywane na 12
    m-cy, chyba że masz to za 2,99 - podtawowe. Nie powinno być problemu z
    rezygnacją. Sprawdź czy pracownik wogóle przesłał reklamację dalej.

    > Może czytają tę grupę pracownicy banku i coś z tym zrobią, bo mnie to już
    > wkurza żeby co 2 tygodnie latać do banku i składać reklamacje.
    >
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    I nikt większego nie da :)) Przynajmniej na takich warunkach

    PZDR
    Karol G.

  • 17. Data: 2006-02-17 23:27:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-17 11:57, osobnik Przemek stwierdził, iż:
    > A przy okazji, jakie obecnie banki wydają KK na podstawie wyciągów nie
    > oczekując zamknięcia obecnej (oprócz BPH)

    Jak dobrze pokombinujesz, to ING. Raiffeisen zdaje się również ma
    uproszczoną procedurę.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2006-02-18 14:10:55
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Zmien wyciagi na elektroniczne (PDF), to bedziesz mial na 100% wszystkie i
    > to pierwszego dnia miesiaca. Dla mnie to wieksza wygoda i wiecej miejsca >
    w szufladzie (nie ma zbednych papierow).

    Mam juz wyciag online w rachunku Millekonto ale nie widze gdzie móglbym
    zaznaczyc ze chce wyciagi elektroniczne do kart kredytowych. Czy to sie
    zglasza tylko w placówce ?.

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin_P

  • 19. Data: 2006-02-18 17:32:17
    Temat: Re: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    >
    > Mam juz wyciag online w rachunku Millekonto ale nie widze gdzie móglbym
    > zaznaczyc ze chce wyciagi elektroniczne do kart kredytowych. Czy to sie

    Ja mam karty powiazane z kontem, wiec w tym samym PDF-ie mam wyciagi kart.
    Nie wiem jak jest dla kart nie powiazanych z kontem, ale powinno byc tak
    samo.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 20. Data: 2006-02-19 00:07:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 18 Feb 2006 18:32:17 +0100, Radoslaw Dabrowski
    <r...@f...pl> wrote:

    >Ja mam karty powiazane z kontem, wiec w tym samym PDF-ie mam wyciagi kart.
    >Nie wiem jak jest dla kart nie powiazanych z kontem, ale powinno byc tak
    >samo.

    Dla kart niepowiązanych z kontem nie ma możliwości uzyskania PDFa.
    Wyciągu papierowego okazuje się że zresztą też.

    PG