  • 1. Data: 2006-02-16 12:42:02
    Temat: Banki w Lodzi ????
    Od: "coolscan.pl" <c...@o...pl>

    Witam grupe,

    mam serdeczna prosbe o pomoc we wskazaniu jakie banki maja glowna siedzibe
    (centrale) w Lodzi. Z tego co wiem, to chyba grupa PeKaO S.A. . Czy sa
    jeszcze jakies ?

    z gory dziekuje
    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2006-02-16 15:19:13
    Temat: Re: Banki w Lodzi ????
    Od: "Jeff.8" <j...@w...pl>

    coolscan.pl napisał(a):
    > mam serdeczna prosbe o pomoc we wskazaniu jakie banki maja glowna siedzibe
    > (centrale) w Lodzi. Z tego co wiem, to chyba grupa PeKaO S.A. . Czy sa
    > jeszcze jakies ?

    mBank

  • 3. Data: 2006-02-16 15:48:17
    Od: s...@p...onet.pl

    > mBank

    był kiedyś jeszcze LG Petro i Bank Przemysłowy.... kiedyś

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-16 17:48:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "coolscan.pl" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupe,
    >
    > mam serdeczna prosbe o pomoc we wskazaniu jakie banki maja glowna siedzibe
    > (centrale) w Lodzi. Z tego co wiem, to chyba grupa PeKaO S.A. . Czy sa
    > jeszcze jakies ?

    Zaden
    Byly:
    PBG - obecnie Pekao
    LG Petrobank - obecnie Nordea
    Bank Przemyslowy - obecnie Getin Bank

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2006-02-16 17:49:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jeff.8" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mBank

    mbank nie jest bankiem

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2006-02-16 18:16:06
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Slawek Kos wrote:
    > mbank nie jest bankiem

    Niemniej jego centrala jest w Łodzi :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-02-16 19:35:34
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl>

    "coolscan.pl" <c...@o...pl> wrote in message
    > Witam grupe,
    >
    > mam serdeczna prosbe o pomoc we wskazaniu jakie banki maja glowna siedzibe
    > (centrale) w Lodzi. Z tego co wiem, to chyba grupa PeKaO S.A. . Czy sa
    > jeszcze jakies ?

    Siedziba a centrala to coś innego.

    Siedziby nie ma obecnie ŻADEN, no moze poza jakimiś spółdzielczymi.

    Centralę mają:
    - mBank
    - MultiBank
    - DomBank

    pzdr
    topjes

  • 8. Data: 2006-02-16 19:36:05
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl>

    > LG Petrobank - obecnie Nordea

    Za co możemy podziękować naszemu miłościwie panującemu Prezydentowi
    Kropiwnickiemu.

    pzdr
    topjes

  • 9. Data: 2006-02-16 20:04:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes wrote:
    [...]

    > Siedziby nie ma obecnie ŻADEN, no moze poza jakimiś spółdzielczymi.
    >
    > Centralę mają:
    > - mBank
    > - MultiBank
    Te 2 to jest BRE, a ten centralę ma chyba w Warszawie
    > - DomBank
    A to z kolei oddział GetinBanku (Katowice ?)
    KJ

  • 10. Data: 2006-02-16 20:13:36
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl>

    > Te 2 to jest BRE, a ten centralę ma chyba w Warszawie
    > A to z kolei oddział GetinBanku (Katowice ?)

    Zdefiniuj centralę najpierw. Siedziba firmy jest jasno określona przez
    prawo - co to jest. Ale centrala już nie.
    Dla mnie centrala to miejsce, w którym pracuje tzw. biznes danej firmy,
    czyli opracowuje się strategi i zarządza na bieżąco działalnością firmy.
    Takie centrale ma w Łodzi włąśnie mBank, MultiBank i DomBank.

    pzdr
    topjes