  • 21. Data: 2006-02-21 17:51:01
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: g...@p...onet.pl

    moj przedmowca tez to pisal. po co komu wyciagi papierowe jak w wszystko mozna
    internetowo sprawdzac?? tego nie moge zrozumiec. zastanawiam sie czy do karty
    niepowiazanej mozna zalozyc wyciag online,ale obawiam sie ze nie. z tym ze
    wszystko jest w internecie wiec 2-gi raz pytam po co??
    ciekawe czy pracownik dobrze skonfigurowal wyciagi do tej karty (bo to jest
    sprawa czasami trudna?? napisz czy te wyciagi ktore dostales sa zrobione po
    reklamacjach czy tez przychodzily przez chwile same??

    > nie ma problemu z rezygnacja ubezpieczen i reklamacje raczej sa rozwiazywane w
    ciagu 14 dni. moze przejdz sie do oddzialu na uboczu, a nie w centrum bo to po
    prostu wina pracownika ze czegos tam nie dopilnowal, bo pewnie mial duzo pracy.
    chociaz Ciebie nic to nie powinno obchodzic

    pozdr:-)
    thegreg

  • 22. Data: 2006-02-21 19:14:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 21 Feb 2006 18:51:01 +0100, g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >internetowo sprawdzac?? tego nie moge zrozumiec. zastanawiam sie czy do karty
    >niepowiazanej mozna zalozyc wyciag online,ale obawiam sie ze nie.

    dobrze sie obawiasz.

    >z tym ze
    >wszystko jest w internecie wiec 2-gi raz pytam po co??

    juz odpowiadam. otoz nie ma wszystkiego w necie.
    w informacjach szczegolowych dot. karty widze tylko biezacy i
    poprzedni miesiac.
    historia transakcji (tam gdzie moge zapisac sobie do pliku) w necie ma
    sie nijak do wyciagow.
    tam sa po prostu po kolei wedlug dat zakupy ktore wykonywales. Nie
    wiadomo jakie byly salda poszczegolnych wyciagow, nawet nie mozna
    sobie policzyc, bo nie wiadomo na ktory wyciag sie zalapal dany zakup
    (a czasami jakas transakcja dluzej sie rozlicza albo wykonana na
    przelomie miesiaca rozliczy sie w nastepnym a w historii bedzie w
    poprzednim), co wiecej, w tej historii nie ma tez wszystkich operacji!
    znaczy czasem są, a czasem nie ma - np. w czerwcu 2005 mam odsetki w
    historii i na wyciagu , a w lipcu juz tylko na wyciagu, a w historii
    nie.
    to ja chromole taka historie.

    PG