  • 1. Data: 2006-02-17 00:32:10
    Temat: kredyt z duzym wkladem wlasnym
    Od: "duduś" <d...@W...pl>

    Witam mam pytanie mamy z mezem kwote w wysokosci 150.000 pln, chcielibysmy
    wziac kredyt na kwote powiedzmy 30.000 pln problem polega na tym ze nie mamy
    zadnych udokumentowanych zarobkow. Powiedzcie czy jest mozliwosc wziecia
    takiego kredytu pod hipoteke?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-17 00:34:44
    Temat: Re: kredyt z duzym wkladem wlasnym
    Od: "duduś" <d...@W...pl>

  • 3. Data: 2006-02-17 11:02:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Użytkownik "duduś" <d...@W...pl> napisał w wiadomości

    Tak oczywiscie. Wyszukiwarka google i haslo "kredyt na gębę". Nie
    pamietam nazwy banku.

    marekz

  • 4. Data: 2006-02-17 15:39:11
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    kredyty bez udokumentowanych dochodów są dostępne w kilku bankach.
    Przykładowo Santander Consumer Bank S.A i Dombank mają w ofercie takie
    kredyty.
    Jednak pisząc oświadczenie o zarobkach należy podać źródło dochodów. Jeżeli
    prowadzą Państwo działalność gospodarczą to nie powinno być z tym problemów.
    Zasada jest taka, że bank może udzielić kredytu osobie, która jest w stanie
    spłacać raty kredytowe. Więc nawet przy braku możliwości udokumentowania
    dochodów należy w oświadczeniu podać źródło tych dochodów. Brzmi
    paradoksalnie ale właśnie działa tzw. "procedura uproszczona" lub, jak ktoś
    napisał: "kredyt na gębę".
    Proszę się zwrócić do któregoś z pośredników z zapytaniem. (Expander,
    Goldenegg, Openfinance)
    Można też spróbować wysłać zapytanie kredytowe w serwisie internetowym
    www.smartbank.pl

    Pozdrawiam,
    Krzysiek