  • 1. Data: 2006-02-16 15:24:22
    Temat: Re: W którym banku rachunek? - DG - usługi, częste wpłaty gotówkowe
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik jerry napisał:
    > Witam,
    > Który bank - dla działalności usługowej, gdzie większość transakcji ma
    > charakter gotówkowy i co pewien czas (2, 3 dni) pieniądze trzeba wpłacać
    > osobiście na rachunek firmowy.

    Inteligo. Relatywnie tanio i placówki i agencje na każdym rogu :-)

  • 2. Data: 2006-02-16 15:24:43
    Od: jerry <g...@i...pl>

    Witam,
    Który bank - dla działalności usługowej, gdzie większość transakcji ma
    charakter gotówkowy i co pewien czas (2, 3 dni) pieniądze trzeba wpłacać
    osobiście na rachunek firmowy.
    Konto prywatne mam w mBanku - bardzo wygodne, jednak tam nie wpłacam
    gotówki.
    Na terenie Wrocławia, gdzie dominuje (pod względem placówek):
    - PKO BP
    - BZWBK
    - BPH
    - Śląski
    - PKOSA
    {dziura}
    - reszta,
    - do tego 1 mKiosk, 1 wpłatomat MultiBanku

    Zdecydowanie najlepiej wypada mBank:
    - 0zł prowadzenie konta;
    - 0zł przelewy ZUS, US
    - 1 zł każdy przelew via Internet
    - 2 zł prowizja przy wyplacie z każdego bankomatu [wada]
    - 3,5 zł / mies za karte debetowa
    - ALE brak placówek gdzie można często i bez opłat wpłacać gotówkę

    który z innych banków Państwo mogą polecić?
    Z góry dziękuję.

  • 3. Data: 2006-02-16 16:00:39
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 16:24:43 +0100, jerry napisał(a):

    > który z innych banków Państwo mogą polecić?

    Spróbuj jeszcze MultiBank. Tam jest opłata za konto i kartę ale
    przelewy są za 0,5 zł (do ZUS i US za 0 zł). Ale masz oddział,
    wpłatomaty, wrzutnię na pieniądze... Spośród tych, które wymieniłeś
    ten i tak wyjdzie najtaniej...

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-02-16 22:24:32
    Od: Tymek <m...@g...pl>

    Vox Populi wrote:

> [...]
    > przelewy są za 0,5 zł (do ZUS i US za 0 zł). Ale masz oddział,
    > wpłatomaty, wrzutnię na pieniądze... Spośród tych, które wymieniłeś

    Witam

    Przelewy nic nie kosztuja... jak dotad.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2006-02-16 23:12:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tymek <m...@g...pl> wrote:
    > Przelewy nic nie kosztuja... jak dotad.

    Dla DG kosztuja. Chyba, ze w masz na mysli rachunek za 15 zl :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 6. Data: 2006-02-17 07:44:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jerry wrote:

> [...]
    > wpłacać osobiście na rachunek firmowy.
    > Konto prywatne mam w mBanku - bardzo wygodne, jednak tam nie wpłacam

    Załóż konto prywatne w Multibanku, a firmowe w mBanku. W multibanku
    wpłacaj gotówkę i przelewaj na mBank.

  • 7. Data: 2006-02-17 08:40:18
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2006 08:44:45 +0100, jureq napisał(a):

    > Załóż konto prywatne w Multibanku, a firmowe w mBanku. W multibanku
    > wpłacaj gotówkę i przelewaj na mBank.

    Bardzo dobre i wygodne rozwiązanie, z którego sam korzystałem prze
    kilka lat. Jednak od czasu kiedy z klientami rozliczam się wyłącznie
    na podstawie faktur, zamknąłem konto firmowe w Multi i pozostawiłem
    tylko w mBanku. A teraz przymierzam się do skorzystania z oferty
    Polbaku, jak tylko będzie dostępna... a ma to nastąpić, jak
    zapewniają, za kilka dni...

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    Piszmy po polsku -> bykom-stop.avx.pl/\/\/\/\/\pe-em.blogspot.com
    Nic nie słucham: (foobar się nudzi ;-)

  • 8. Data: 2006-02-17 10:58:47
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Vox Populi napisał(a):

> [...]
    > przelewy są za 0,5 zł (do ZUS i US za 0 zł). Ale masz oddział,
    > wpłatomaty, wrzutnię na pieniądze... Spośród tych, które wymieniłeś

    I do tego wpłaty we wpłatomacie są bez prowizji nawet na konto firmowe.

    Przemek

  • 9. Data: 2006-02-17 21:06:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2006 16:24:43 +0100, jerry <g...@i...pl> wrote:

    >Który bank - dla działalności usługowej, gdzie większość transakcji ma
    >charakter gotówkowy i co pewien czas (2, 3 dni) pieniądze trzeba wpłacać

    >- ALE brak placówek gdzie można często i bez opłat wpłacać gotówkę

    Działalność jednoosobowa? To załóż eKonto w Lukasie, tam wpłacaj (5
    oddziałów masz) i za 0 zł przelewaj do mBanku.
    --
    Jarek Andrzejewski