  • 1. Data: 2006-02-16 20:47:45
    Temat: Wyciągi elektroniczne Multi
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    No i proszę - w końcu dotarły. Ja już dostałem w każdym razie :)
    Wyglądają sympatyczne, poza tym PDF jest podpisany elektronicznie.

  • 2. Data: 2006-02-18 11:10:27
    Temat: Re: Wyciągi elektroniczne Multi
    Od: " Robert" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    juzer7 <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl> napisał(a):

    > No i proszę - w końcu dotarły. Ja już dostałem w każdym razie :)
    > Wyglądają sympatyczne, poza tym PDF jest podpisany elektronicznie.

    No to super. Mam pytanie. Musiałeś wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości
    handlowych drogą elektroniczną. Czy zacząłeś w związku z powyższym otrzymywać
    również inne śmieci z Multi np. o kartach, usługach etc.?
    Pani z Multilinii nie była w stanie wypowiedzieć się czy ta zgoda oznacza
    zgodę tylko na wyciągi, czy również na spam.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 3. Data: 2006-02-18 11:22:28
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

> [...]
    > Pani z Multilinii nie była w stanie wypowiedzieć się czy ta zgoda oznacza
    > zgodę tylko na wyciągi, czy również na spam.

    Nic nie przychodzi póki co :)

    pzdr

  • 4. Data: 2006-02-18 12:39:16
    Od: " - Robert -" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nic nie przychodzi póki co :)

    Właśnie dostałem odpowiedz na email wysłany na skrzynke banku:

    "Wraz z takimi wyciagami beda wysylane rowniez informacje marketingowe.
    W przypadku dalszych pytaq proszj o kontakt.

    Pozdrawiam
    Zespół Multilinii
    Multibank"

    Tak więc szykuje się sprawa grubszej wagi, bo mi się ten spam nie podoba i de
    facto usunięcie wyciągów papierowych zwiększa koszt obsługi konta.

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 5. Data: 2006-02-18 14:10:24
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    > Tak więc szykuje się sprawa grubszej wagi, bo mi się ten spam nie podoba i
    de
    > facto usunięcie wyciągów papierowych zwiększa koszt obsługi konta.

    Ok, tylko jaki spam - na razie nic nie przychodzi. Zreszta do papierowych
    wyciagach tez nigdy nic nie dodawali. Chyba troche panikujesz. Ale mniejsza
    z tym :)

    pzdr