  • 41. Data: 2010-10-23 00:18:44
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message
    news:1majszhp3rl1h.1wweeyapf759c$.dlg@40tude.net...

    > Statystycznie to ty i twój taboret macie IQ=25.

    Skoro tak twierdzisz, to na pewno masz racje... tylko zastabnawia mnie fakt
    co ma to wspolnego z dyskusja o banku... no ale juz nic nie mowie,
    faktycznie z inteligencja masz nie po drodze... taboret,... tak, w zasadzie
    to dobre porownanie... pasuje do ciebie.

  • 42. Data: 2010-10-23 10:00:00
    Od: b...@o...pl

    > Kazda forma warunku to platnosc.
    > To jakies uwarunkowanie, ja wiem, ze tobie to
    > moze odpowiadac, ale komus imnnemu nie.

    widzę że kolegę "cztery litery" ciężko do czegokolwiek
    przekonać, ale podejmę jedną jedyną ostatnią próbę.

    Wskazywano koledze parę razy zupełnie darmowe
    konto dbNet w Deutsche Banku PBC SA w Polsce.

    Owszem, oplata za debetówkę wynosi 5zł ale jest 5zł rabatu dla
    wszystkich którzy korzystają z tej karty minimum raz w miesiacu.

    Czyli praktycznie każdy komu ta karta jest potrzebna,
    używa jej za darmo, a mówienie o "stawianiu warunków"
    jest w moich oczach jedynie pustą retoryką.

    Bank zabezpieczył się tylko i wyłącznie przed generowaniem
    kosztów produkcji karty dla osób które karty w ogóle nie potrzebują,
    ale braliby "na wszelki wypadek skoro i tak jest za darmo".

    Czy w świetle powyższych wyjaśnień kolega jest gotów zmienić
    swoją negatywną opinię przynajmniej o jednym banku w Polsce
    czy jednak podtrzyma swoje księżycowe pretensje do "warunków"
    jako formy zakamuflowanej opłaty.

    czy kolega potrafi wskazać realnie kogoś komu (może poza
    kolekcjonerami nieużywanych debetówek) moglyby nieodpowiadać
    finansowo warunki dbNET-u?

  • 43. Data: 2010-10-23 15:32:34
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > czy kolega potrafi wskazać realnie kogoś komu (może poza
    > kolekcjonerami nieużywanych debetówek) moglyby nieodpowiadać

    Dzieki za to pytaie. Az czasem milo czytac jak ktos wlasnie tak p[odchodzi
    do tematu.
    Oczywiscie, ze kazdy warunek jest dla mnie nie do spelnienia, z prostej
    przyczyny:
    Nie jestem jasnowidzem i nie wiem co wydarzy sie jutro a co dopiero mowiac o
    kilku miesiacach czy latach.
    Moge zachorowac, znalesc sie w szpitalu, moje konto moze byc puste, nie bede
    korzystac z debetowki i bank mnie za to ukara finansowo - to mi sie nie
    podoba.
    Koszt wydruku i produkcji karty chipowej to jakies 0.50zl lub mniej karta
    wydawana jest na kilka lat (z regoly w UK na 4) czy to dla banku duzy koszt?
    Nie sadze...
    Bank nie kasuje dlatego, ze ludzie by mieli karty jak to piszesz "na zas"
    ale wlsanie dlatego, ze zdarza sie przypadki jakie opisalem wyzej i to sa
    konkretne dochody banku a nie pokrycie kosztow karty.
    Jakos w UK sie oplaca wydawac wszelakie karty za darmo, w UK jest wg.
    statystyk ok 65 mln ludzi w Polsce nie ma 40 mln...
    Przyklad dwa:
    Przyjezdzam do polski sporadycznie, raz w roku czy rzadziej, przydalo by sie
    troche grosza wziasc, najlepiej do banku... takie darmowe konto jak
    zanlazl... z debetowka darmowa, jednak nie ma szans, bo bede musial placic,
    choc nie bede potrzebowac wowczas pieniedzy w Polsce. A zamknac rachunku po
    miesiacu nie moge, bo bank mnie skasuje kolejne 50zl za zamkniecie konta! (W
    UK za zamkniecie sie nic nie placi bo niby za co?).
    mam nadzieje, ze teraz rozumiesz moj punkt widzenia i na czym polegaja te
    niby "darmowe" konta. Bo o sprawdzeniu salda za 2zl nie wspomne... to juz
    zwykly bandytyzm i wyludzanie pieniedzy przez banki.

  • 44. Data: 2010-10-24 11:57:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to co to za zycie? Normalne! Zamiast karta (ktora i tak nie zawsze
    > zaplacisz i musisz dodatkowo szukac bankomatu wyplacajac te cholerne i
    > przestarzale papierki) ja place papierkami... zawsze chetnie sa
    > przyjmowane, nie ma ograniczen, ze musze za iles tam kupic bo inaczej
    > mi nie przyjma karty.

    Jedź np. do Paryża, idź do McDonalda i wyciągnij 100 euro. Zobaczymy jak
    z tą twoją akceptowalnością papierków będzie. Podpowiem Ci tylko, że np. we
    Francji wiele sklepów krzywo patrzy na banknoty 100 i 200 euro. No i z
    twojego 1000 euro robi się już minimum 20 papierków, a po powrocie i tak się
    okaże, że wydałeś np. tylko 500 euro i zostaniesz z nieakceptowaną w twoim
    grajdołku walutą lub zapłacisz ponownie za jej transformację w coś
    akceptowalnego w GB.

  • 45. Data: 2010-10-25 06:31:07
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 23.10.2010 12:00, b...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > Owszem, oplata za debetówkę wynosi 5zł ale jest 5zł rabatu dla
    > wszystkich którzy korzystają z tej karty minimum raz w miesiacu.

    Kolegi cztery litery nie da się przekonać, gdyż jeśli mu piszesz, że za
    nic nie płacisz, BEZWARUNKOWO, On nadal wmawia Ci, że płacisz i że są
    warunki. Ma widocznie "problem komunikacyjny" o którym tak chętnie pisze
    w innym wątku- tyle, że problem ze zrozumieniem prostego języka
    polskiego, pisanego.

    3 pierwsze konta "bezwarunkowe" w Polsce:
    - GetinOnline
    - OpenFinance
    - MBank

    Konto + Karta Debetowa + Przelewy. Wszystko ZA DARMO i BEZWARUNKOWO.
    Może o te rachunki kolegę spytaj- jak biedny nie umie z WWW korzystać i
    nadal nie umie znaleźć sobie banku do okazjonalnego pobytu w kraju, to
    jego problem. A mógłby mieć np. MBank całkiem za free. No ale jego
    sprawa- jeszcze by biedak zawału dostał jakby zobaczył system
    transakcyjny i jego funkcje, których w UK próżno szukać :)

    Michał

  • 46. Data: 2010-10-25 06:58:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    No to ja mam konto darmowe w Polsce. w mBanku. Napisz mi co tam darmowe
    nie jest to moze zmienie zdanie.
    Marx

  • 47. Data: 2010-10-25 08:23:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <M...@n...com> writes:

    > No to ja mam konto darmowe w Polsce. w mBanku. Napisz mi co tam
    > darmowe nie jest to moze zmienie zdanie.
    Wypłata z bankomatu np. Raiffeisena?
    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 48. Data: 2010-10-25 19:44:27
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

> [...]
    > - OpenFinance
    > - MBank
    >
    > Konto + Karta Debetowa + Przelewy. Wszystko ZA DARMO i BEZWARUNKOWO.

    Mozesz mi dac konkretnego linka do tych bezwarunkowych kont czy po prostu
    kompletnie nie zansz bankowosci i tak tylko piepszysz bo gdzies uslyszales?
    Jak ja patrze na tabele oplat i warunki korzystanie, to albo minimum to albo
    nie mniej jak... wiec to nie sa warunki?

    > Może o te rachunki kolegę spytaj- jak biedny nie umie z WWW korzystać i
    > nadal nie umie znaleźć sobie banku do okazjonalnego pobytu w kraju, to
    > jego problem.

    Jak bym mogl znalesc to bym nie zadawal tu pytania na grupie "ekspertow"
    (chyba od reklamowek) tylko otowrzyl takie konto.
    Grupy sluza nie do wzajemnego pocieszania sie jacy my jestesmy super hiper
    ekperci od siedmiu bolesci ale od konkretnej porady popartej wiedza, a ty co
    podajesz... cos uslyszales i juz sadzisz, zes ekspert? Wiec raz jeszcze ci
    mowie wskaz mi linkiem konto ktore nie ma wrunkow - nie bank ale konto, bo
    ja jakos faktycznie chyba nie umiem ze stron www korzystac skoro nie moge
    znalesc.

    > A mógłby mieć np. MBank całkiem za free. No ale jego sprawa- jeszcze by
    > biedak zawału dostał jakby zobaczył system transakcyjny i jego funkcje,
    > których w UK próżno szukać :)

    Wymien choc jedna?
    Zreszta nie musisz, bo co ty mozesz wiedziec... o systemach bankowych. Ty
    wiesz idealnie, kto kiedy zmienil warunki umowy czy tabele oiplat - taka
    jest twoja wiedz ao bankowosci.

  • 49. Data: 2010-10-25 19:48:42
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
> [...]
    > w twoim grajdołku walutą lub zapłacisz ponownie za jej transformację w coś

    Wybacz, ale nie jadam w knajpach dla kretynow.
    W knajpach gdzie ja sie stoluje, zadna gotowka nie przeszkadza a nawet jest
    bardzo mile widziana.
    Ale co ty morzesz o tym wiedziec skoro dla ciebie mcdonalds to miejsce
    siwatowe i godne polecenia:)))

    ps.
    Calkiem szczerze mowie ci, nie chodz do mcdonalds nie dosc, ze to obciach,
    bo to knajpa dla ludzi mowiac delikatnie o niskim poziomie inteligecji to
    jeszcze jedzenie tam jest paskudne i i sztuczne, nawet glupie frytki to
    mielonka... Lepiej zaplacic 50% wiecej a zjesc znacznie zdrowsze i lepsze
    jedzienie. Poza tym tam nie bedziesz miec problemu z gotowka jak w tej
    jadlodajni ze smietnika.

  • 50. Data: 2010-10-25 20:32:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    pmlb wrote:
    > ?
    >
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    [...]
> [...]
    [...]
    No i widzisz Kol. Marcinie ? Było nie karmić trolla ? ;-)

    witrak()