  • 1. Data: 2010-10-20 19:46:20
    Temat: Polbank - anulowanie przelewu z datą przyszłą
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Mam taki problem... Wybieram sobie przelewy aktywne, potem wskazuję na numer
    referencyjny przelewu z datą przyszłą, który zamierzam anulować. Wybieram
    "anuluj" i "odrzucenie". Potem zostaje jedynie opcja "potwierdzenie", lecz
    po niej uzyskuję informację "kod błędu 10022, Niedozwolona transakcja
    aplikacji.". W czym rzecz?

    Szymon

  • 2. Data: 2010-10-20 20:04:28
    Temat: Re: Polbank - anulowanie przelewu z datą przyszłą
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> writes:

> [...]
    > "anuluj" i "odrzucenie". Potem zostaje jedynie opcja "potwierdzenie", lecz
    > po niej uzyskuję informację "kod błędu 10022, Niedozwolona transakcja

    Zapewne w tym, że w Polbanku przelew z datą przyszłą można anulować
    najpóźniej na 3(!) dni (i to chyba robocze) przed datą wykonania.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-10-20 20:12:03
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > Zapewne w tym, że w Polbanku przelew z datą przyszłą można anulować
    > najpóźniej na 3(!) dni (i to chyba robocze) przed datą wykonania.
    > KJ

    Możliwe, bo zleciłem na jutro. Ponieważ sprawa pilna, więc zadzwoniłem na
    infolinię. Kazali poprzez "kontakt" podać dane z tego przelewu i mają
    "ręcznie" zatrzymać. Ale czy zdążą i czy się nie obudzą jak wyjdzie - nie
    wiadomo.

    O tych 3 dniach nie wiedziałem... do tej pory korzystałem z innych banków i
    spokojnie można było odwołać na dzień wcześniej. Niemniej - warto mieć to na
    uwadze najwyraźniej.

  • 4. Data: 2010-10-21 06:36:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:12:03 +0200, Szymon napisał(a):

    > Mo?liwe, bo zleci?em na jutro. Poniewa? sprawa pilna, wiec zadzwoni?em
    > na infolinie. Kazali poprzez "kontakt" podaae dane z tego przelewu i maj?
    > "recznie" zatrzymaae. Ale czy zd??? i czy sie nie obudz? jak wyjdzie -
    > nie wiadomo.
    >
    > O tych 3 dniach nie wiedzia?em... do tej pory korzysta?em z innych
    > banków i spokojnie mo?na by?o odwo?aae na dzien wcze?niej. Niemniej -
    > warto mieae to na uwadze najwyraOEniej.

    Jak to mówi przysłowie chcesz coś zrobić porządnie to zrób to sam hłe hłe.
    Jeżeli masz jakieś inne konto w Polbanku, to po prostu wyzeruj konto z
    którego ma iść ten przelew zlecony z datą przyszłą. Ja raz kiedyś też
    napisałem, że chce anulować przelew, to się odezwali 3 dni po dacie
    wykonania tego przelewu. Poza tym chcą tyle danych odnośnie tego
    przelewu, że IMO szkoda klepania i lepiej po prostu wyzerować konto z
    którego ma iść ten przelew, oczywiście jeżeli jest taka możliwość.

    PS skonfiguruj poprawnie swój czytnik i deklaruj kodowanie.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-10-21 12:36:52
    Temat: Re: Polbank - anulowanie przelewu z dat? przysz??
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2010 06:36:58 +0000 (UTC), w <i9on2a$en9$1@inews.gazeta.pl>, xbartx
    <b...@h...net> napisał(-a):

> [...]
    > przelewu, że IMO szkoda klepania i lepiej po prostu wyzerować konto z
    > którego ma iść ten przelew, oczywiście jeżeli jest taka możliwość.

    A ile dni trzymać konto wyzerowane, aby przelew nie poszedł? :)
    Coś pamiętam, że Polbank chyba lubi wznawiać takie przelewy.

  • 6. Data: 2010-10-21 12:47:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > A ile dni trzymać konto wyzerowane, aby przelew nie poszedł? :)
    > Coś pamiętam, że Polbank chyba lubi wznawiać takie przelewy.
    Ja, gdy miałem podobną sytuację, trzymałem przez 1 dzień (=dzien
    planowego wykonania przelewu)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 7. Data: 2010-10-21 15:43:33
    Temat: Re: Polbank - anulowanie przelewu z datą przysz?ą
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 14:47:40 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja, gdy miałem podobną sytuację, trzymałem przez 1 dzień (=dzien
    > planowego wykonania przelewu)

    Ja tak samo zrobiłem.

    Xenocide