  • 1. Data: 2010-10-20 17:19:13
    Temat: bank
    Od: "money" <m...@a...pl>

    Czy po wyjęciu karty z bankomatu, nie zabrane "papiery" mogą być przez
    niektóre bankomaty wciągnięte spowrotem, czy w takiej sytuacji czekają na
    znalazcę?

  • 2. Data: 2010-10-20 17:23:46
    Temat: Re: bank
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-20 19:19, money pisze:
    > Czy po wyjęciu karty z bankomatu, nie zabrane "papiery" mogą być przez
    > niektóre bankomaty wciągnięte spowrotem, czy w takiej sytuacji czekają
    > na znalazcę?

    Idz do bankomatu i przeczytaj napisy, ktore sie pojawiaja na ekranie.
    "Papiery"? Chodzi ci o pieniadze czy potwierdzenie transakcji?

  • 3. Data: 2010-10-20 17:30:33
    Od: "money" <m...@a...pl>

    > Idz do bankomatu i przeczytaj napisy, ktore sie pojawiaja na ekranie.
    > "Papiery"? Chodzi ci o pieniadze czy potwierdzenie transakcji?

    Koleżanka z pracyh roztargniona, prawdopodobnie schowała kartę i nie zabrała
    kasy z bankomatu, a teraz podejrzewa, że ktoś ukradł jej dokładnie tyle ile
    wzieła z bankomatu, a innej kasy już nie ruszył...

  • 4. Data: 2010-10-20 17:34:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-20 19:30, money pisze:

    > Koleżanka z pracyh roztargniona, prawdopodobnie schowała kartę i nie
    > zabrała kasy z bankomatu, a teraz podejrzewa, że ktoś ukradł jej
    > dokładnie tyle ile wzieła z bankomatu, a innej kasy już nie ruszył...

    Bodajze 30 sekund jest na zabranie pieniedzy.

  • 5. Data: 2010-10-20 17:54:00
    Od: "money" <m...@a...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Bodajze 30 sekund jest na zabranie pieniedzy.

    A po tym czasie co się dzieje? idzie to reklamować, gdyby wciągnęło?

  • 6. Data: 2010-10-20 17:57:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "money" <m...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A po tym czasie co się dzieje? idzie to reklamować, gdyby wciągnęło?

    Jak najbardziej.

  • 7. Data: 2010-10-20 17:57:46
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    money <m...@a...pl> napisał(a):
    > Koleżanka z pracyh roztargniona, prawdopodobnie schowała kartę i nie zabrała
    > kasy z bankomatu

    Przecież maszyna drze się głośno (piii piiiii piiiiii) dopóki nie wyciągnie
    się banknotów. Trzeba być głuchym żeby zapomnieć je wyjąć.

    --
    Sinus

  • 8. Data: 2010-10-20 17:59:56
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Przecież maszyna drze się głośno (piii piiiii piiiiii) dopóki nie
    > wyciągnie
    > się banknotów. Trzeba być głuchym żeby zapomnieć je wyjąć.

    a skad wiesz, jakie ma kolezanki ?
    poza tym, jesli rozmawia sie przez telefon, to mozna nie zwrocic uwagi na
    jakies piski

  • 9. Data: 2010-10-20 18:29:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2010 19:59:56 +0200, brum wrote:

    > a skad wiesz, jakie ma kolezanki ?
    > poza tym, jesli rozmawia sie przez telefon, to mozna nie zwrocic uwagi na
    > jakies piski

    1. Osobie głuchej chyba ciezko *rozmawiac* przez telefon, zdecyduj się ;)
    2. Paplanie przez telefon, czy tez np sluchanie muzyki w sluchawkach,
    przy wyjmowaniu kasy z bankomatu jest IMO proszeniem się o rabunek.
    (I nie, IMO waga i tzw ,,wyglad'' nie wystarczaja, podnosza jedynie
    finansowo prog oplacalnosci ryzyka napastnikowi).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2010-10-20 18:38:07
    Od: "money" <m...@a...pl>

> [...]
    > (I nie, IMO waga i tzw ,,wyglad'' nie wystarczaja, podnosza jedynie
    > finansowo prog oplacalnosci ryzyka napastnikowi).

    Mówi, że nikt za nią nie stał, jej się spieszyło, schowała kartę, zrobiła
    skręt na pięcie... A pisków żadnych nie słyszała, bo tramwaj do którego
    wskoczyła strasznie hałasował... :)