  • 71. Data: 2010-11-03 12:32:19
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 02.11.2010 15:12, Kamil Jońca wrote:

    > NO to przykład z bankomatem rajfajzena jest dobry.

    jego wlascicielem jest mbank czy jak...?
    Marx

  • 72. Data: 2010-11-03 14:18:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 13:32:19 +0100, Marx napisał(a):

    > jego wlascicielem jest mbank czy jak...? Marx

    Ale mBank, skoro już jesteś taki dokładny, nie jest właścicielem żadnych
    bankomatów, co najwyżej swoich wpłatomatów (a i tego nie jestem pewny czy
    to czasem nie jakiś outsorcing?)

    --
    xbartx

  • 73. Data: 2010-11-04 08:36:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 03.11.2010 15:18, xbartx wrote:

    > Ale mBank, skoro już jesteś taki dokładny, nie jest właścicielem żadnych
    > bankomatów, co najwyżej swoich wpłatomatów (a i tego nie jestem pewny czy
    > to czasem nie jakiś outsorcing?)

    czyli spełnia moje kryterium :D
    Marx

  • 74. Data: 2010-11-04 09:10:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <M...@n...com> writes:

    > czyli spełnia moje kryterium :D
    > Marx

    Czyli wypłata z dowolnego bankomatu jest operacją niestandardową. To ja
    dziękuję za takie kryteria.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 75. Data: 2010-11-04 09:43:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 09:36:03 +0100, Marx napisał(a):

    > czyli spełnia moje kryterium :D
    > Marx

    Trzymajmy się jednak może jakiegoś tam standardu grupy i ustalajmy
    kryteria realne nad którymi można a czasami i warto podyskutować.
    Kryteria trolujące rodem z "Faktu" pozostawmy jednak w KFie.

    --
    xbartx

  • 76. Data: 2010-11-04 13:02:09
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 04.11.2010 10:10, Kamil Jońca wrote:

    > Czyli wypłata z dowolnego bankomatu jest operacją niestandardową. To ja
    > dziękuję za takie kryteria.

    W Polsce standardową darmową operacją jest wypłata z bankomatów, które
    są własnością banku. Jak bank nie ma swoich - to zazwyczaj ma umowe z
    jakas jedna siecia. Wyplata z obcych bankomatow jest w zdecydowanej
    wiekszosci polskich bankow platna. Standard to to co ma wiekszosc, a nie
    to co sie komus wydaje
    W UK standard jest po prostu inny, i na to chcialem zwrocic uwage.
    Tak wiec podtrzymuje twierdzenie iz w Polsce sa konta bankowe
    zapewniajace darmowo standardowe uslugi. Tylko co innego jest w standardzie.
    Marx

  • 77. Data: 2010-11-04 13:20:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <M...@n...com> writes:

    > W Polsce standardową darmową operacją jest wypłata z bankomatów, które
    > są własnością banku. Jak bank nie ma swoich - to zazwyczaj ma umowe z
    > jakas jedna siecia. Wyplata z obcych bankomatow jest w zdecydowanej

    Te 2 zdania są ze sobą sprzeczne.
    Poza tym mieliśmy porównać do GB i przyjęliśmy "standardowe" usługi dla
    GB. (Czyli jak rozumiem wypłaty z bankomatów nienależących do "osób
    prywatnych")

    Z mojej strony EOT.
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Samsung Wave to badziewie ...

  • 78. Data: 2010-11-04 14:43:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 04.11.2010 14:20, Kamil Jońca wrote:
    > Poza tym mieliśmy porównać do GB i przyjęliśmy "standardowe" usługi dla
    > GB. (Czyli jak rozumiem wypłaty z bankomatów nienależących do "osób
    > prywatnych")
    moim zdaniem to bez sensu szukać w Polsce banku według brytyjskich
    standardów
    Marx