  • 1. Data: 2010-10-20 18:26:10
    Temat: alior - opłata za sprawdzenie salda w bankomacie
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Właśnie znalazłem w historii rachunku, że Alior pobierał mi opłaty za
    sprawdzenie salda w bankomacie. Do tej pory byłem święcie przekonany, że
    ta usługa jest darmowa (no, a już że na pewno w Euronetach jest darmowa).
    Istotnie znalazłem w toip taką opłatę. Zawsze tam była, czy wprowadzili
    cichaczem przy okazji jakiejś zmiany?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2010-10-21 06:41:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:26:10 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > darmowa). Istotnie znalazłem w toip taką opłatę. Zawsze tam była, czy
    > wprowadzili cichaczem przy okazji jakiejś zmiany?

    Ja z tego co pamiętam (miałem tylko ich kartę jak była darmowa), to można
    było tylko zmienić PIN z opcji dodatkowych w bankomacie. Jednak nie
    jestem na 100% pewien. W mBanku też się płaci ale w DBnet już nie, także
    zależy to stricte od banku. A jak wprowadzili to ciężko powiedzieć -
    poszukaj może na stronie wiadomości o zmianach w TOiP, to coś znajdziesz.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-10-21 12:17:31
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 20.10.2010 20:26, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > ta usługa jest darmowa (no, a już że na pewno w Euronetach jest darmowa).
    > Istotnie znalazłem w toip taką opłatę. Zawsze tam była, czy wprowadzili

    Witaj

    Wprowadzili 1zł opłaty za sprawdzenie salda wtedy prawie rok temu, jak
    podnieśli opłatę z 3zł na 5zł za debetówkę.

    A propos- dzięki za informację nt. KK gold lotniczej w starym wątku-
    przeczytałem, liczę na to samo. Moja ostro śmiga i nieskromnie się
    chwaląc, pierwsze 200zł premii właśnie znalazło się na rachunku

    Michał