  • 1. Data: 2010-10-20 18:09:21
    Temat: transakcje na znikome kwoty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Mam dość pilną potrzebę wykonania około stu transakcji internetowych jedną z
    kart (pewien czas temu zapomniałem o jej istnieniu a nie chcę jej jednak
    zamykać a tu wznowienie 250 zł, więc już wolę gdzieś powplacać tę stówkę w
    kawałkach. Limitu kwotowego chyba nie dam rady wykręcić. Cyrków typu
    jeżdżenie na Neste i sto transakcji tankowania nie chce mi się wyczyniać.
    Zazwyczaj spotykam się w necie z ograniczeniem od dołu kwoty transakcji w
    wysokości 1,01 zł. Jako że będą to tak czy inaczej transakcje "bezzwrotne" i
    zapewne skończy się na jakichś organizacjach charytatywnych zastanawiam się
    czy warto szukać jakiegoś miejsca z niższym ograniczeniem czy po prostu
    zaczynać je klepać? A może ktoś ze stałych Grupowiczów jest w stanie
    przyjmować niższe płatności kartą za pośrednictwem internetu? Albo ma jakiś
    pomysł. No bo chyba mógłbym jeszcze samemu sobie wpłacać na konto Paypal. A
    już najbardziej super byłoby gdyby ktoś miał pomysł jak to zrobić i się
    jednocześnie nie zaklikać na śmierć.

  • 2. Data: 2010-10-20 18:46:53
    Temat: Re: transakcje na znikome kwoty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > chce mi się wyczyniać. Zazwyczaj spotykam się w necie z ograniczeniem od
    > dołu kwoty transakcji w wysokości 1,01 zł.

    czarna kk z Multibanku? ;-)

    jeżeli korzystasz z alledrogo to możesz przelewać na ich konto kasę,
    min. kwota to 1,01 zł i:

    1. domagać się zwrotu nadpłaty (nie wiem czy to możliwe)
    2. zużyć nadpłatę a konto przyszłych transakcji sprzedaży (jeżeli coś
    tam sprzedajesz)

    na Neste miałbyś problem, bo i czas i min. 2 litry trzeba zatankować
    więc nie wiem czy transakcje na mniej niż 9 zł byłyby możliwe, robiłem
    już seryjne tankowania po 10 zł, ale max 3-4 jednocześnie, 100 to trochę
    dużo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-10-20 18:58:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > czarna kk z Multibanku? ;-)

    Ano. Dokładnie to ścierwo. :-)

> [...]
    >
    > 1. domagać się zwrotu nadpłaty (nie wiem czy to możliwe)
    > 2. zużyć nadpłatę a konto przyszłych transakcji sprzedaży (jeżeli coś tam

    Konto mam, ale tylko do kupowania, nie sądzę abym kiedyś coś sprzedawał na
    Allegro. Więc jak nie da się zwrócić nadpłaty, to już wolę jakieś fundacje
    niż sponsorowanie Allegro. A jak się da to byłoby to świetne rozwiązanie.

    > na Neste miałbyś problem, bo i czas i min. 2 litry trzeba zatankować więc
    > nie wiem czy transakcje na mniej niż 9 zł byłyby możliwe, robiłem już
    > seryjne tankowania po 10 zł, ale max 3-4 jednocześnie, 100 to trochę dużo

    Nie trzeba 2 litrów. Minimalna kwota autoryzacji to 10 zł ale nalać można i
    za kilka groszy. No ale Neste i tak nie wchodzi w rachubę.

  • 4. Data: 2010-10-20 19:05:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > 1. domagać się zwrotu nadpłaty (nie wiem czy to możliwe)

    No i już wiem. Zwrot po potrąceniu 2,9% +0,30 zł. Gorzej, że trzeba wysyłać
    formularz zwrotu nadpłaty pocztą papierową. Na szczęście można także faksem.
    :)

  • 5. Data: 2010-10-20 19:38:22
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 20 Paź, 20:58, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Nie trzeba 2 litrów. Minimalna kwota autoryzacji to 10 zł ale nalać można i
    > za kilka groszy. No ale Neste i tak nie wchodzi w rachubę.

    Dziwne. Rzadko bywam na Neste ale na innych stacjach (statoil, bliska,
    bp, orlen, lukoil) jest wyraznie napisane ze minimalna ilosc paliwa
    jaka mozna zatankowac to 2litry

  • 6. Data: 2010-10-20 19:55:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqm.googlegroups.com...

    > Dziwne. Rzadko bywam na Neste ale na innych stacjach (statoil, bliska,
    > bp, orlen, lukoil) jest wyraznie napisane ze minimalna ilosc paliwa
    > jaka mozna zatankowac to 2litry

    Napisane to sobie może być. Mnie się już zdarzało tankować za 3 grosze i na
    Neste i na zwykłych stacjach, także na BP, Orlen, Statoil. Przecież chyba
    nie sądzisz, że się dystrybutor nie wyłączy zanim nie przeleci przez niego 2
    litry... Te 2 litry wynikają zapewne z jakiegoś parametru licznika, że
    dopiero przy takiej objętości przeciętny błąd jest mniejszy od
    dopuszczalnego albo zakładanego.

  • 7. Data: 2010-10-20 19:57:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 21:55, MarekZ pisze:

    > Mnie się już zdarzało tankować za 3 grosze i

    Możesz coś na ten temat więcej napisać? ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-10-20 20:11:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:57:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Możesz coś na ten temat więcej napisać? ;)

    "... i może jeszcze pierdnąć w oponkę?". :)

    AK

  • 9. Data: 2010-10-20 20:14:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:i9nhjm$fa$...@n...onet.pl...

    > Możesz coś na ten temat więcej napisać? ;)

    Różnie bywało. Na Neste to chyba zawsze była chęć wykonania transakcji
    kartą, zazwyczaj Mille (a kart Mille miałem od cholery), bo to zwalniało z
    opłaty za wydanie karty a jednocześnie prawie cały limit karty był już
    wykorzystany przez przelewy, no a odsetki od transakcji w wysokości 0,03 zł,
    której nie da się spłacić w Mille przed spłatą przelewów nawet wg stopy
    procentowej 20% to zero.

    Na BP kiedyś nie chcieli mi wpisać firmy do bazy danych bo nic nie
    kupowałem, to się wkurzyłem, nalałem za około 8 groszy z tego co pamiętam i
    poprosiłem o fakturę VAT. Na Orlenie po prostu odwidziało mi się kiedyś
    zaraz na początku, no ale wtedy to wyszło ponad 1 zł, więc nawet kartą
    zapłaciłem. :D

  • 10. Data: 2010-10-20 20:19:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > Na BP kiedyś nie chcieli mi wpisać firmy do bazy danych bo nic nie
    > kupowałem, to się wkurzyłem, nalałem za około 8 groszy z tego co
    > pamiętam i poprosiłem o fakturę VAT.

    Spokojnie mogli odmówić i wydać paragon.
    Faktura jest obowiązkowa od 5 czy 7 zł z groszami.
    Aż się dziwię, że tak nie zrobili :-)