  • 51. Data: 2010-10-26 07:46:25
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 25.10.2010 10:23, Kamil Jońca wrote:

    > Wypłata z bankomatu np. Raiffeisena?

    to nie jest operacja standardowa
    poprosze nastepny przyklad
    Marx

  • 52. Data: 2010-10-26 08:18:33
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 25.10.2010 21:44, pmlb pisze:
    > ?

    > Mozesz mi dac konkretnego linka do tych bezwarunkowych kont czy po
    > prostu kompletnie nie zansz bankowosci i tak tylko piepszysz bo gdzies
    > uslyszales?

    Napisałem Ci już, że EOT, więc z Tobą nie "dyskutuję". Podpowiem Ci
    tylko, skoro wzrok już nie domaga i się w latach 80tych zatrzymałeś,
    gdzie możesz założyć bezpłatny bezwarunkowo rachunek z bezpłatną
    bezwarunkowo kartą debetową do okazjonalnego pobytu w Polsce (o coś
    takiego pytałeś):

    www.mbank.pl

    Nawet sobie możesz za darmo bezwarunkowo tam GBP przelać na konto
    walutowe, które jest za darmo (w przeciwieństwie do UK).

    Pozdrawiam ozięble, trollu (a ostatnio miałem nadzieję, że jednak nim
    nie jesteś).

    Michał

  • 53. Data: 2010-10-26 08:25:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <M...@n...com> writes:

    > to nie jest operacja standardowa
    > poprosze nastepny przyklad

    Wypłata z bankomatu nie jest operacją standardową? To co jest?

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 54. Data: 2010-10-26 08:29:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 09:46:25 +0200, Marx napisał(a):

    > to nie jest operacja standardowa
    > poprosze nastepny przyklad

    Wypłata z bankomatu znajdującego się akurat w zasięgu wzroku nie jest
    operacją standardową?

    AK

  • 55. Data: 2010-10-26 11:34:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-26, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    [...]

    > Wypłata z bankomatu znajdującego się akurat w zasięgu wzroku nie jest
    > operacją standardową?

    W UK prywatne bankomaty też naliczają opłaty, więc przy takich założeniach
    nie masz w UK bezpłatnych bankomatów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2010-10-26 11:39:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2010-10-26, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W UK prywatne bankomaty też naliczają opłaty, więc przy takich założeniach
    > nie masz w UK bezpłatnych bankomatów.

    To może inaczej:
    Wypłata z bankomatu PKOBP/Pekao SA też jest operacją niestandardową?
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 57. Data: 2010-10-26 12:41:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 26 Oct 2010 13:34:00 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > W UK prywatne bankomaty też naliczają opłaty, więc przy takich założeniach
    > nie masz w UK bezpłatnych bankomatów.

    Yyy... Wojciech, podwątek rozpoczęty przez Marxa zdryfował na mBank, tutaj
    nie interesuje nas sytuacja w UK ani na Antarktydzie :)

    AK

  • 58. Data: 2010-10-26 14:24:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-26, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > To może inaczej:
    > Wypłata z bankomatu PKOBP/Pekao SA też jest operacją niestandardową?

    Zależy gdzie.
    W Poznaniu łatwiej trafić na BZtki/Euronety niż na PKOBP/Pekao SA.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 59. Data: 2010-10-26 17:55:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > [...]
    >
    > Zależy gdzie.
    > W Poznaniu łatwiej trafić na BZtki/Euronety niż na PKOBP/Pekao SA.

    W Polsce jako całości.
    KJ

    PS. ale już widzę, że bronisz tezy bankomaty mBanku wystarczą dla
    każdego. Nie mam zamiaru tego dalej ciągnąć.

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 60. Data: 2010-10-26 22:11:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-26, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > W Polsce jako całości.

    No to IMHO jedynie konto w banku pocztowym da radę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl