  • 1. Data: 2002-06-18 09:14:29
    Temat: Nikt nie jest zainteresowany KK MC z BPH?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Bo nie widze zadnych postow
    KJ

  • 2. Data: 2002-06-18 09:22:17
    Temat: Re: Nikt nie jest zainteresowany KK MC z BPH?
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    O co chodzi z ta KK MC (podejrzewam, ze karta kredytowa Mastercard) ???

    Pozdrawiam

    BAton

  • 3. Data: 2002-06-18 09:22:45
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    "B@ton" <k...@p...onet.pl> wrote in news:aemtvb$94c$1@news.tpi.pl:

    > O co chodzi z ta KK MC (podejrzewam, ze karta kredytowa Mastercard) ???
    Dobrze podejrzewasz. Od ~2 tygodni BPH ja wydaje. A tu cisza. Mysla?em, ?e czegos
    sie dowiem o ocenianiu zdolnosci itp.A tu wychodzi ze jestem krolikiem
    doswiadczalnym.

  • 4. Data: 2002-06-18 09:45:42
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Dobrze podejrzewasz. Od ~2 tygodni BPH ja wydaje. A tu cisza. Mysla?em, ?e
    czegos
    > sie dowiem o ocenianiu zdolnosci itp.A tu wychodzi ze jestem krolikiem
    > doswiadczalnym.

    O! to ja tez pojde sie dowiedziec.
    A co mi szkodzi.MasterCardow w Polsce na lekarstwo...
    :-)

    Michal

  • 5. Data: 2002-06-18 09:47:45
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    9...

    > Dobrze podejrzewasz. Od ~2 tygodni BPH ja wydaje. A tu cisza. Mysla?em, ?e
    czegos
    > sie dowiem o ocenianiu zdolnosci itp.A tu wychodzi ze jestem krolikiem
    > doswiadczalnym.

    AFAIK to musisz miec wplywy >1K miesiecznie. Musza to byc udokumentowane
    wplywy (najchetniej wynagrodzenie). Wiem, bo mam z BPHem zle doswiadczenie,
    sa pod tym wzgledem bardzo rygorystyczni. Mimo, ze mialem wplywy rzedu
    kilkunastu K, ich to nie interesuje. Musza miec na przelewie tytul:
    wynagrodzenie itp.

    zycze powodzenia, napisz co Ci odpisza...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 6. Data: 2002-06-18 10:02:41
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "B@ton" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kilkunastu K, ich to nie interesuje. Musza miec na przelewie tytul:
    > wynagrodzenie itp.
    >
    > zycze powodzenia, napisz co Ci odpisza...
    Napisze swoją historię z ostatnich 2 dni:

    [Kto: (Kamil Jońca) k...@P...ONET.PL ]
    [Kiedy: Tuesday, June 18, 2002 09:53:01 ]
    [Co: BPH różnica między wyciągiem a historią konta ]
    ---Tu się forward zaczyna ----

    ---A tu kończy -------
    --
    zapas mailto:nobody@nowhere

  • 7. Data: 2002-06-18 10:24:33
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    news:aen0b0> KJ> Czy może mi > ktoś wskazać różnicę w wyciągu i historii
    konta ?

    IMO cala sprawa rozbija sie o owa pieczatke...
    Rzeczywiscie podejscie BPHu potwierdza moje zdanie o nim. Czesto posluguje
    sie wydrukami (potwierdzeniami pzrelewow) z systemu BPH Sezam i tez zdarza
    mi sie co jakis czas pytanie o pieczatke... ostatnio podczas uzyskiwania
    odpisu z rejestru sadowego w KRSie... ciekawe co z ta ustawa o podpisie
    elektronicznym ;-)

    BTW Za historie rachunku slono sie placi... ale proponuje zrob inny "myk" :
    wydrukuj z systemu taki wyciag idz do odzialu BSKa i popros o pieczatke ;-)

    Pozdrawiam

    BAton

  • 8. Data: 2002-06-18 10:31:51
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wydrukuj z systemu taki wyciag idz do odzialu BSKa i popros o pieczatke ;-)

    Jeśli już to na każdym z wyciągów BSK dopiszę klauzulę o odpowiedzialnoości.
    Przypominam, że mbankowych wydruków się nie czepiali.

    KJ
    A to co mi niedysponentka opowiadała o różnicach nadaje się na odręby post.
    Z kopią do centrali....

  • 9. Data: 2002-06-18 10:38:49
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > Jeśli już to na każdym z wyciągów BSK dopiszę klauzulę o
    odpowiedzialnoości.
    > Przypominam, że mbankowych wydruków się nie czepiali.

    OK, ale mbankowe wydruki moga ich akyrat nie interesoeac, a chca wiarygodne
    z BSK...
    O tej klauzuli o odpowiedzialnosci, to szczerze mowiac pierwszy raz
    slysze... przeciez to nie jest jakis cudowny srodek na uwiarygodnianie
    dokumentow...

    > A to co mi niedysponentka opowiadała o różnicach nadaje się na odręby
    post.
    > Z kopią do centrali....

    zadzwon na infolinie, to dopiero bedzie smiesznie ;-)

    Pozdrawiam

    BAton

  • 10. Data: 2002-06-18 10:43:52
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedzialnoości.
    >
    > OK, ale mbankowe wydruki moga ich akyrat nie interesoeac, a chca wiarygodne
    > z BSK...
    Muszą - od jakiegoś czasu do mBanku trafia moja pensja.

    > O tej klauzuli o odpowiedzialnosci, to szczerze mowiac pierwszy raz
    > slysze... przeciez to nie jest jakis cudowny srodek na uwiarygodnianie
    > dokumentow...
    Zgoda, ale podważenie tego jest jednoznaczne z zarzuceniem
    popełnienia przestępstwa.

    > post.
    >
    > zadzwon na infolinie, to dopiero bedzie smiesznie ;-)
    Szkoda tylko, że to ja za to płacę