  • 1. Data: 2002-06-18 10:00:21
    Temat: gdzie kredyt na spłatę innych kredytów - na możliwie długo
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    hej
    pytanie w zasadzie jest w temacie.
    chodzi o to, że potrzebujemy (jako rodzina) wziąść kredy na spłatę
    zadłużenia.
    na możliwie długo, możliwie dużo, najchętniej we frankach szwajcarskich.

    gdzie pytać?

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    ... vows are spoken to be broken ... [enjoy the silence]

  • 2. Data: 2002-06-18 13:03:33
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Jeżeli znajdziesz taki bank, to daj znać. Będę bardzo zobowiązany, bo szukam
    tego samego.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-06-18 13:36:00
    Od: "Justyna" <b...@c...com.pl>

    Ja dołączam się do tego grona..
    od dłuższego czasu też szukam takiego banku.. i niestety lipa..

    pozdrowienia
    Justyna

  • 4. Data: 2002-06-18 13:40:51
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Justyna" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja dołączam się do tego grona..
    > od dłuższego czasu też szukam takiego banku.. i niestety lipa..

    A jaki konkretnie chcecie kredyt spłacic?
    AFAIR artykul z PG z tego miesiaca, to podobno banki sa chetne w udzielaniu
    tego typu kredytow.

    Karol

  • 5. Data: 2002-06-18 14:18:49
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Karol <a...@b...com> wrote:
    > A jaki konkretnie chcecie kredyt spłacic?

    konsumpcyjne - zaciągnięte w ramach karty carrefour + kredyty gotówkowy w
    dwóch różnych bankach.

    > AFAIR artykul z PG z tego miesiaca, to podobno banki sa chetne w udzielaniu
    > tego typu kredytow.

    PG ? politechnika gdańska?
    sorry - skrót nic mi nie mówi.

    depesz

  • 6. Data: 2002-06-18 14:21:18
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:9gfnea.u16.ln@neron.mgc.pl...

    > konsumpcyjne - zaciągnięte w ramach karty carrefour + kredyty gotówkowy w
    > dwóch różnych bankach.

    > PG ? politechnika gdańska?
    > sorry - skrót nic mi nie mówi.

    Prawo i Gospodarka.

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-18 19:43:33
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Widzialam dzis reklame w TV, Multibank albo Millenium:)) w kazdym razie cos
    na M... Pomaga niby zaciagnac kredyt na spłate innego we frankach.
    Aga
    Użytkownik Karol <a...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aenfnt$gsv$...@n...tpi.pl...

  • 8. Data: 2002-06-19 16:54:25
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Już się troche dowiedziałem na ten temat.
    Więc tak.
    Multibank, to pożyczka hipoteczna - max. 80% wartości nieruchomości. Jak
    zrobisz wpis do hipoteki (jeżeli ją masz) to po porównaniu kredyt wyjdzie
    pewnie drożej niz ten co masz.Co ciekawe nie chcą udzielic nawet kredytu przy
    zdolności finansowej i zabezpieczeniu lokatą (150% wart. kredytu).
    A jeżeli masz juz kłopoty z innymi bankami, to nie udzieli Ci go nikt, bo nawet
    jeżeli masz zdolność kredytową i bardzo dobre zabezpieczenie, to oni od razu
    muszą Cię wrzucić do tzw. kredytów zagrozonych i stworzyć rezerwę w wysokości
    udzielonego Ci kredytu - co oznacza dla nich minus w papierach. A oni maja w
    dupie to, że jest Ci ciężko - to są urzędnicy, a bank to biznes, a nie caritas.
    Jako, że bank nigdy nie był i nie będzie twoim przyjacielem (pomimo tego co
    twierdzą w reklamach i to za twoje pieniądze)więc myslę, że powinieneś sie
    spróbować dogadać z tym bankiem w którym masz aktualne zadłużenie. Jak będziesz
    miał jakieś konkretne pytania, to pisz na mój adres a nie na forum. Moze coś Ci
    podpowiem.Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-06-20 06:48:03
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    WWJ- konsolidacja kredytów ?
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-06-20 07:38:51
    Od: <c...@p...onet.pl>

    > WWJ- konsolidacja kredytów ?
    > Grzegorz

    Rozumiem, chodzi o plan finansowy w Multibanku. Sprawdzałem. To nie
    tak "wsadził-wyjął". Tam jest możliwość wzięcia pożyczki hipotecznej. A jeżeli
    ktos nie ma takiego zabezpieczenia, to nie chcą dac nawet pod lokatę. Chyba, że
    ty masz inne doświadczenia?