  • 1. Data: 2002-06-18 04:40:13
    Temat: Sort code
    Od: "Edge" <e...@i...pl>

    Witam,

    dostalem do wypelnienia aplikacje od jednego z brytyjskich brokerow.Na
    aplikacji widnieje cos takiego jak "SORT CODE" banku.Czy wiecie co to jest i
    co mam wpisac w przypadku polskiego banku?
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    EDGE

  • 2. Data: 2002-06-18 08:46:41
    Temat: Re: Sort code
    Od: "Krzysztof Lubowicki" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Na aplikacji widnieje cos takiego jak "SORT CODE" banku.Czy wiecie co to
    jest i

    To jest cos w rodzaju numeru rozliczeniowego banku (oddzialu)
    Numer konta w UK sklada sie z dwoch czesci xxxxxx (sort code) i wlasciwy
    numer rachunku w tym oddziale.

    W przelewie musisz podac obie rzeczy

  • 3. Data: 2002-06-18 09:05:17
    Od: "Edge" <e...@i...pl>

    > To jest cos w rodzaju numeru rozliczeniowego banku (oddzialu)
    > Numer konta w UK sklada sie z dwoch czesci xxxxxx (sort code) i wlasciwy
    > numer rachunku w tym oddziale.
    >
    > W przelewie musisz podac obie rzeczy
    -------
    Ok....ale ja musze podac ten sort code dla polskiego banku....:((
    co mam podac???

    Edge

  • 4. Data: 2002-06-18 09:48:54
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Edge" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    -------
    > Ok....ale ja musze podac ten sort code dla polskiego banku....:((
    > co mam podac???

    Jak podasz pelny numer rachunku i SWIFT (dla swietego spokoju podaj tez
    nazwe banku, oddzial itp.) to powinno byc ok.

    Karol

  • 5. Data: 2002-06-18 19:04:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    --------
    >Ok....ale ja musze podac ten sort code dla polskiego banku....:((
    >co mam podac???
    >
    >Edge

    Podaj po prostu numer rozliczeniowy swojego oddzialu, czyli pierwsze
    osiem cyfr numeru rachunku. No chyba, ze masz numer konta w formacie
    IBAN, to wtedy ciut inaczej - jaki to bank?

    PGR

  • 6. Data: 2002-06-18 21:39:27
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    sort code jest to numer identyfikacyjny banku na terenie wlk brytanii (w
    niemczych blzxxxxxxxx we wloszech abixxxx cabxxxx)takie numery wystepuja
    tylko na terenie kraju gdzie obowiazuja w twoim przypadku napisz swift banku
    (bedzie to jego centrala) numer rachunku (mozesz dopisa oddzial np. poznan
    branch
    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    --------