  • 11. Data: 2002-06-18 10:47:11
    Temat: Re: Nikt nie jest zainteresowany KK MC z BPH?
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    news:aen2o6$du0$1@news.tpi.pl...
    > Muszą - od jakiegoś czasu do mBanku trafia moja pensja.

    ok :-)

    > Zgoda, ale podważenie tego jest jednoznaczne z zarzuceniem
    > popełnienia przestępstwa.

    To i tak mi smierdzi na kilometr, przyjde do banku, napisze sobie
    oswiadczenie ze zarabiam iles tam dziesiat tysiecy, napisze oswiadczenie, i
    co... nikt mi go nie podwazy?
    Cos z tym nie tak, ale skoro czasem wystarcza to niech i tak bedzie...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 12. Data: 2002-06-18 10:50:57
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "B@ton" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > To i tak mi smierdzi na kilometr, przyjde do banku, napisze sobie
    > oswiadczenie ze zarabiam iles tam dziesiat tysiecy, napisze oswiadczenie, i
    > co... nikt mi go nie podwazy?
    Po to są dodatkowe dokumenty.

    > Cos z tym nie tak, ale skoro czasem wystarcza to niech i tak bedzie...
    KJ

  • 13. Data: 2002-06-18 11:11:19
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Zgoda, ale podwazenie tego jest jednoznaczne z zarzuceniem
    > popelnienia przestepstwa.

    Ciekawe.
    Czy to oznacza, ze musza albo to uznac, albo zlozyc zawiadomienie do
    prokuratury?
    ;-)

    Michal

  • 14. Data: 2002-06-18 11:32:19
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

    > Ciekawe.
    > Czy to oznacza, ze musza albo to uznac, albo zlozyc zawiadomienie do
    > prokuratury?
    > ;-)
    Oficjalnie tak. Oczywiście zawsze mogą powiedziec, że mam za małe dochody.
    KJ
    :-)

  • 15. Data: 2002-06-18 11:54:09
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Oficjalnie tak. Oczywiscie zawsze moge powiedziec, ze mam za male dochody.

    Zaraz. Jesli ktos uwaza, ze popelniono przestepstwo i nie zawiadomi
    prokuratury, to czy wg. naszego prawa, odpowiada za to w jakis sposob?
    Teoretycznie pytam..

  • 16. Data: 2002-06-18 12:11:31
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...
    [...]

    > Zaraz. Jesli ktos uwaza, ze popelniono przestepstwo i nie zawiadomi
    > prokuratury, to czy wg. naszego prawa, odpowiada za to w jakis sposob?
    > Teoretycznie pytam..
    Nie wiem. Tym bardziej, że w tem momencie mówimy o pracownikach banku,
    a nie o ludku z ulicy.
    Nie zdziwiłbym się, gdyby bank w razie wątpliwości _musiał_ powiadomić prokuraturę.

    KJ

  • 17. Data: 2002-06-19 11:57:02
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    [ciach]

    Panowie! Panowie! Odchodzicie od tematu.
    Ja właśnie czekam na telefon z oddziału bo panienka z okienka nie wiedziała
    za dużo.

    --
    radar
    GG2458209

  • 18. Data: 2002-06-20 12:41:25
    Od: "Gello" <g...@p...onet.pl>

    > Panowie! Panowie! Odchodzicie od tematu.
    > Ja właśnie czekam na telefon z oddziału bo panienka z okienka
    nie wiedziała
    > za dużo.
    no to Ci pomogę...
    do przyznania limitu w przedziale 0 zł - 10 000 zł potrzebnych
    jest dwóch poręczycieli. Może być jeden, jeżeli wyrazi na to
    zgodę dyrektor oddziału a poręczyciel zarabia ho, ho, ho...

    Grzesiek

  • 19. Data: 2002-06-20 12:53:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gello" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

> [...]
    > jest dwóch poręczycieli. Może być jeden, jeżeli wyrazi na to
    > zgodę dyrektor oddziału a poręczyciel zarabia ho, ho, ho...
    Czy Ty na pewno piszesz o karcie ?

    KJ

  • 20. Data: 2002-06-20 13:06:34
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    > Czy Ty na pewno piszesz o karcie ?

    Na wniosku nic o poręczycialach nie było. Tylko weksel.