  • 1. Data: 2005-01-25 20:15:12
    Temat: Multibank mnie okradł
    Od: "Z" <w...@p...fm>

    witajcie,
    mam taki problem 20.stycznia chcialem pobrac sobie z konta 80pln, jako ze
    nie moglem uzyskac autoryzacji (tak pisalo w bankomacie) probowalem pare
    razy za kazdym jednak bezskutecznie, zdenerwowany ta sytuacja pojechalem do
    domciu na internet i patrze a tam nastapila blokada pieniedzy wlasnie te
    80zl, blokada od 20.1.2005 do dnia 19.2.2005. No nic mysle cos im sie
    pokrecilo.
    Dzisiaj wchodze na strone banku a tam pieniedzy nie ma, a w historii
    rachunku widnieje wyplata z bankomatu 80zl.
    Dzwonilem do banku powiedzieli ze jest istnieje adnotacja o wyplacie to
    musialo tak byc, tak czy siak jak pieniedzy nie wybralem trafnego 20-go ani
    na koncie ich nie mam. Ciesze sie ze bylo to tylko taka kwota ale zawsze to
    pieniadze.
    Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-01-25 20:20:05
    Temat: Re: Multibank mnie okradł
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Z said the following On 2005-01-25 21:15:
    [....]

    > Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    No.. do ... Multibanku ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-01-25 20:27:16
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??
    >
    > pozdrawiam
    > Wojtek
    jak to gdzie, tam gdzie masz konto, czyli w Multibanku. Sprawdza raporty z
    bankomatów i oddzadzą pieniążki

  • 4. Data: 2005-01-25 20:30:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Seba napisał(a):

    > jak to gdzie, tam gdzie masz konto, czyli w Multibanku. Sprawdza raporty z
    > bankomatów i oddzadzą pieniążki

    Nie bądź AŻ takim optymistą. Decyzji o tym, czy była wypłata nie
    podejmuje multi, a właściciel bankomatu.

    M.

  • 5. Data: 2005-01-25 20:39:02
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-25 21:15 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Z myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    Reklamację (w Multi) warto było zgłosić już wtedy, gdy zablokowano Ci te
    80 złotych. Nota bene, dlaczego twierdzisz, że Multibank cię okradł? Czy
    to był bankomat multibanku?

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 6. Data: 2005-01-25 20:44:37
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Nie bądź AŻ takim optymistą. Decyzji o tym, czy była wypłata nie
    > podejmuje multi, a właściciel bankomatu.
    nie takie kwoty bez problemu wracają na konto po niesłusznym zaksięgowaniu,
    myslisz, ze dla 80pln właściciel bankomatu będzie ryzykował oszustwo ?
    pomijajac fakt że raporty mogą być udostępnione na życzenie banku
    reklamującego

  • 7. Data: 2005-01-25 20:49:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Seba napisał(a):

> [...]
    > myslisz, ze dla 80pln właściciel bankomatu będzie ryzykował oszustwo ?
    > pomijajac fakt że raporty mogą być udostępnione na życzenie banku

    nie miałem na myśli oszustwa, a raczej splot niekorzystnych wypadków.
    SPrawdzane w praktyce, zarówno od strony klienta, jak i ze strony banku

    M.

  • 8. Data: 2005-01-25 21:22:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > witajcie,
    > mam taki problem ...[Multibank mnie okradł]
    > Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    Zgłosić reklamację złodziejowi?
    Bez sensu, prawda?

    Tylko, że źle obsadziłeś role,
    tytułową gra tu bankomat (BZWBK zapewne?)
    Multi możesz ewentualnie próbować oskarżać o paserstwo ;-)
    a to też niesłusznie, bo ta rola należy do właściciela bankomatu.

  • 9. Data: 2005-01-25 21:35:19
    Od: "WojtekZ" <w...@p...fm>

    no prawda wyplacalem w BZWBK, nie posadzam Multibanku takie bylo moje
    pierwsze wrazenie po zaistnialej sytuacji

    nic jutro dzwonie do nich jeszcze raz i bede sie reklamowal ostro

  • 10. Data: 2005-01-25 22:13:34
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@p...fm> napisal(a):
    > no prawda wyplacalem w BZWBK, nie posadzam Multibanku takie bylo moje
    > pierwsze wrazenie po zaistnialej sytuacji
    >
    > nic jutro dzwonie do nich jeszcze raz i bede sie reklamowal ostro

    Nie martw się, ja składałem reklamację przez telefon cztery razy, z
    czego dwa razy im się "zgubiła" i ani po niej widu, ani słychu. Napisz
    poleconym.
    --
    Samotnik