  • 11. Data: 2005-07-06 11:01:58
    Temat: Re: Multibank - mala opowiastka
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)""

    > A dla czego zakładasz, że nie ma? Może mieć bo to np. jego Teściowa i
    > zaglądnął jej w papiery :)

    To mi pomysł podsunąłeś. Załatwię teściową ;)

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 12. Data: 2005-07-06 11:11:19
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ta jak pisalem, MB to potworny bubel i sam fakt, ze ma taka a nie
    > inna
    > polityke kredytowa, ze kwotowo udziela klientowi kredyty o wiele,
    > wiele
    > wyzsze niz ow klient uzyskalby u konkrenecji nie swiadczy chyba o
    > tym, ze
    > BRE sie przelewa i przekazuje "nadwyzki" MB.

    Nie bronie tu Multibanku, ale akurat ten zarzut uwazam za
    niespecjalnie trafiony. Dla zabawy liczylem sobie zdolnosc kredytowa
    dla kredytu w PLN na tych samych danych w roznych bankach. Najnizsza
    wyszla wlasnie w Multi, najwyzsza w pkobpsa (o prawie 60% wyzsza niz w
    Multi).

    marekz

  • 13. Data: 2005-07-06 11:20:04
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Jedyny ATUT, to absolutnie fantastyczny dostep od rachunku przez INTERNET
    >oraz fakt ze sa BARDZO, BARDZO tanim bankiem (mam na mysli codzienne, zwykle
    >operacje bankowe).

    To juz dwa :-). A obsluga - to zalezy gdzie sie trafi, ja (Gdynia) nie
    nazekam.

    Pzdr.
    Lack

  • 14. Data: 2005-07-06 12:11:36
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > na tych samych danych w roznych bankach. Najnizsza wyszla wlasnie w
    > Multi, najwyzsza w pkobpsa (o prawie 60% wyzsza niz w Multi).

    Liczenie dla zabawy nic nie znaczy. Prawdziwa zdolnosc wylicza sie dla
    konkretnego kredytu po dokladnym przeswietleniu klienta. Kalkulatory na
    stronach internetowych sa tylko zabawkami majacymi przyciagnac klientow
    na rozmowe z tzw. 'doradca'.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 15. Data: 2005-07-06 12:17:55
    Od: Pyciu <p...@f...com>

    On 2005-07-06, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Zwlaszcza, ze chyba cos tam oddzwaniaja? (nie pamietam, zakladalem pare lat
    > temu)

    Eeee nie oddzwaniaja - do mnie nie dzwonili.
    Skonczylo sie ino na tym formularzu i przez 2 lata ciicho.

    --
    Jarek
    *Jak pchly skacza mysli z czlowieka na czlowieka. Ale nie kazdego gryza.

  • 16. Data: 2005-07-06 12:24:30
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > konkretnego kredytu po dokladnym przeswietleniu klienta. Kalkulatory na
    > stronach internetowych sa tylko zabawkami majacymi przyciagnac klientow

    Dokladnie!
    Mam pare przykladow ze swojego kregu znajomych, ktorzy w MB jak jeden maz
    dostali o niebo wyzsze kredyty niz u konkurencji.

    MB przypomina mi soltysowska kase zapomogowo-pozyczkowa. Macie cztery
    jalowki i 2 swiniaki, to sie kwalifikujecie na czterdziesci kop jak, ale z
    soltysem zawsze mozna utargowac cus wiecej.

  • 17. Data: 2005-07-06 12:26:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Dokladnie!
    > Mam pare przykladow ze swojego kregu znajomych, ktorzy w MB jak jeden
    > maz dostali o niebo wyzsze kredyty niz u konkurencji.

    To jacys masochisci, skoro tam tak gremialnie ida, nie?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-07-06 12:30:57
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > To jacys masochisci, skoro tam tak gremialnie ida, nie?

    Nie badz taki hop do przodu. Po prostu ludzie potrzebuja kasy, bo nie maja
    skad nakrasc, jak nasza wladza kochana...

  • 19. Data: 2005-07-06 12:39:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie badz taki hop do przodu. Po prostu ludzie potrzebuja kasy, bo nie
    > maja skad nakrasc, jak nasza wladza kochana...

    No mnie twoja uwaga dosc dziwi - bo dotychczas Multi mial opinie bardzo
    konserwatywnego w udzielaniu kredytow. Nie jestem tez pewien, czy to zle,
    jesli potrafi sobie tak okreslic ryzyko, zeby mu sie oplacalo dac wyzszy
    kredyt. Jedni sa konserwatywni, inni nie. Porownaj GE Money Bank, gdzie 98%
    kredytow hipotecnzych jest w obcych walutach a taki Pekao SA czy ING, gdzie
    sa udzielane kredyty jedynie w PLNach.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 20. Data: 2005-07-06 12:43:59
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    98%
    > kredytow hipotecnzych jest w obcych walutach a taki Pekao SA czy ING,

    Moze Cie dziwic; ja jednak zostane przy swoim, bo wiem o czym mowie i
    zareczam, ze nie mowie tu o krewniakach Peczakow, czy innych, co swiat zza
    szkockiej kraty podziwiaja.