  • 1. Data: 2005-07-06 10:40:34
    Temat: Blokowanie karty VE PKO BP
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    zona zgubila portfel (pozniej okazalo sie ze zapodziala). Zadzwonila do
    PKO BP i zastrzegla karte. Po 2 dniach portfel z zawartoscia sie
    odnalazl. Niestety karta zastrzezona juz zostala zdjeta z ewidencji -
    cza jak to sie nazywa.
    Czy tak jest w kazdym banku? Czy w takim wypadku (karta gdzies znika) to
    trzeba zastrzec czy moza jeszcze jakos inaczej postepowac?
    Chodzi o to ze teraz od poczatku trzeba wyrabiac karte.

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-07-06 10:42:01
    Temat: Re: Blokowanie karty VE PKO BP
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    m[...] wrote:
    > Chodzi o to ze teraz od poczatku trzeba wyrabiac karte.

    No i dobrze. A wiesz czy ktos nie mial dostepu do tej karty i jej nie
    sklonowal? (no wiem, portfel mogl byc w domu).
    Ale generalnie w takich sytuacjach trzeba wyrabiac zawsze karte od nowa.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2005-07-06 12:22:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 06 Jul 2005 12:40:34 +0200, "m[...]"

    >Czy tak jest w kazdym banku? Czy w takim wypadku (karta gdzies znika) to
    >trzeba zastrzec czy moza jeszcze jakos inaczej postepowac?
    >Chodzi o to ze teraz od poczatku trzeba wyrabiac karte.

    1. Tak, w każdym
    2. Nie trzeba, ale wtedy Ty ryzykujesz
    3. Nie od początku, tylko dostajesz nową kartę. Nie musisz wnisku
    składac etc.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 4. Data: 2005-07-06 13:45:13
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    m[...] <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > trzeba zastrzec czy moza jeszcze jakos inaczej postepowac?
    > Chodzi o to ze teraz od poczatku trzeba wyrabiac karte.

    Chyba w wiekszosci. Zgubilem kiedys Maestro BGZ, potem sie odnalazla, ale
    juz raz zastrzezona nie moze byc ponownie przywrocona do uzytku
    poprzez "odstrzezenie zastrzezenia" :-)