  • 1. Data: 2005-07-06 06:20:33
    Temat: BPH - konto 0zł dla dotychczasowego klienta
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Własnie zadzwonił do mnie człek z BPH i poinformował, że przez najbliższe 12
    miesięcy mój Srebrny Sezam będzie mnie kosztował 0zł/mies.
    Dodam, ze z tym bankiem mam do czynienia od bodajze 10 lat jeszcze za czasów
    PBK

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 2. Data: 2005-07-06 06:38:03
    Temat: Re: BPH - konto 0zł dla dotychczasowego klienta
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:a873a$42cb79e5$540a4fe9$8621@news.chello.pl...
> [...]
    > miesięcy mój Srebrny Sezam będzie mnie kosztował 0zł/mies.
    > Dodam, ze z tym bankiem mam do czynienia od bodajze 10 lat jeszcze za

    nie wierz im nawet w 1 slowo !!!
    16 czerwca tez skorzystalem z tej promocji (co prawda wiazalo sie to z
    wizyta w oddziale)
    i podpisaniu papierka o przeksztalceniu dotychczasowego zwyklego sezamu w
    srebrny
    tak by konto zostalo objete promocja - i co ?
    i nic, jak zwykle 26 czerwca pobrali prowizje za prowadzenie konta
    w reklamie BPH wystepuje taki pan ktory czesto lubi zartowac
    wiec to chyba mowi samo za siebie

    PiotR

  • 3. Data: 2005-07-06 06:59:48
    Od: Benzino <b...@W...fm>

    On Wed, 6 Jul 2005 08:20:33 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    >Własnie zadzwonił do mnie człek z BPH i poinformował, że przez najbliższe 12
    >miesięcy mój Srebrny Sezam będzie mnie kosztował 0zł/mies.

    A o PIN-a w celu weryfikacji danych przy okazji nie prosił? :-)

    Benzino

  • 4. Data: 2005-07-06 07:18:28
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > miesięcy mój Srebrny Sezam będzie mnie kosztował 0zł/mies.
    > Dodam, ze z tym bankiem mam do czynienia od bodajze 10 lat jeszcze za czasów

    NTG. Tu się nie pochwala działań banków.

    ;)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 5. Data: 2005-07-06 09:44:41
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > tak by konto zostalo objete promocja - i co ?
    > i nic, jak zwykle 26 czerwca pobrali prowizje za prowadzenie konta
    > w reklamie BPH wystepuje taki pan ktory czesto lubi zartowac
    > wiec to chyba mowi samo za siebie

    Ja bym w takiej sytuacji przeszedł się do Oddziału/zadzwonił/zgłosił
    interwencję w Sez@mie. Coś bym zrobił a nie tylko żalił sie na grupie.
    Prędzej wyjaśnisz sytuacje w Banku niż na grupie.

    Darek

  • 6. Data: 2005-07-06 09:51:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2005 08:20:33 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Własnie zadzwonił do mnie człek z BPH i poinformował, że przez najbliższe 12
    > miesięcy mój Srebrny Sezam będzie mnie kosztował 0zł/mies.

    A czyniłeś cokolwiek w tym kierunku? :)
    Bo ja wręcz pytałem ich przy użyciu formularza mailowego czy mają zamiar dać
    "darmochę" dotychczasowym klientom - odpowiedź była "nie, ale może Pan
    sobie założyć następne konto tylko czy warto?" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2005-07-06 13:02:41
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > "darmochę" dotychczasowym klientom - odpowiedź była "nie, ale może Pan
    > sobie założyć następne konto tylko czy warto?" :)

    Nie mozesz mieć 2 rachunków w BPH, jak byś założył drugi to ten pierwszy
    musisz wcześniej zamknąć

    Darek

  • 8. Data: 2005-07-06 14:28:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2005 15:02:41 +0200, Darek napisał(a):

    > Nie mozesz mieć 2 rachunków w BPH, jak byś założył drugi to ten pierwszy
    > musisz wcześniej zamknąć

    Zgadza się - tak też napisano mi w odpowiedzi :) I zgodnie z ich sugestią
    uznałem że szkoda czasu i nerwów...

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-07-06 17:40:04
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mozesz mieć 2 rachunków w BPH, jak byś założył drugi to ten pierwszy
    > musisz wcześniej zamknąć

    Mi odpowiedzieli, że mogę mieć 2 rachunki w BPH, ale jednego z nich muszę
    być współwłaścicielem na spółkę z kimś.

  • 10. Data: 2005-07-06 17:50:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Darek napisał(a):
    > interwencję w Sez@mie. Coś bym zrobił a nie tylko żalił sie na grupie.

    Nie, po co, tak oczywiste rzeczy są zbyt trudne, szkoda czasu, lepiej
    sobie napisać ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl