  • 1. Data: 2005-07-06 07:04:37
    Temat: Znowu Amra w mediach ;-)
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Nie widziałem info na grupie.
    Amra odpowiada na pytania na forum Gazety:

    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-07-06 07:10:21
    Temat: Re: Znowu Amra w mediach ;-)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Nie widziałem info na grupie.
    > Amra odpowiada na pytania na forum Gazety:

    jakie znow? ;)
    Ja tam od 3 lat siedze! :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-06 07:36:16
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > jakie znow? ;)
    > Ja tam od 3 lat siedze! :)
    ale wczesniej chyba bez gustownego foto bylo :)

    PanTalon

  • 4. Data: 2005-07-06 07:39:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    m[...] wrote:
    > ale wczesniej chyba bez gustownego foto bylo :)

    To samo od 3 lat. Nikt mnie nie poznaje na zywo :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-06 07:43:55
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > To samo od 3 lat. Nikt mnie nie poznaje na zywo :D

    Ja tam forum gazety nie czytam. Dzisiaj zajrzałem przez przypadek ;-P

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-07-06 08:02:39
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisal:
    > Amra odpowiada na pytania na forum Gazety:

    Ja co jakiś czas widuję Amrę w Dzień Dobry, a i Karol Żwiruk sie tam
    udziela.
    Fajnie, że 'fascynaci' zdobywają swoją pozycję.

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com
    Programista - organizm białkowy przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.

  • 7. Data: 2005-07-06 14:56:57
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Amra odpowiada na pytania na forum Gazety:

    zastanawia mnie dlaczego tam jest napisane "niekomercyjny serwis" ;]]

    pozdro

  • 8. Data: 2005-07-06 15:51:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    @dams wrote:
    > zastanawia mnie dlaczego tam jest napisane "niekomercyjny serwis" ;]]

    Non-profit ;) Komercyjny to on bedzie, jak wyjde na plus z kosztami ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!