  • 1. Data: 2005-07-05 20:31:54
    Temat: co powiecie o ofercie o ofercie LUKAS Banku ?
    Od: "żż" <g...@w...pl>

    Witam
    Tak się składa, że jestem zainteresowany kredytem hipotecznym.
    W PEKAO proponują mi WIBOR 3M + 1,5% marży plus 1,2% prowizji, plus
    ubezpieczenie plus weksel i opłata skarbowa, wcześniejsze spłaty bez opłat.
    Dzisiaj dostałem taką ofertę na skrzynkę:
    Lukas Banku

    a.. oprocentowanie to rynkowa stawka WIBOR 3M + marża w promocji tylko
    0,99% (od 1 lipca 2005 oprocentowanie promocyjne wynosi 6,35%)
    b.. 0 zł prowizji za rozpatrzenie wniosku
    c.. 0 zł prowizji za nadpłaty
    d.. 0 zł za wycenę mieszkania przez bank
    e.. 0 zł za inspekcję nieruchomości
    f.. 0 zł prowizji za przegląd Księgi Wieczystej
    g.. 0 zł za wystąpienie przez Bank
    z wnioskiem o wpis hipoteki
    Bardzo proszę o Wasze opinie bo 0,5% taniej trochę mnie kusi.
    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-07-06 06:16:26
    Temat: Re: co powiecie o ofercie o ofercie LUKAS Banku ?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message daer1h$5sa$...@n...news.tpi.pl, żż <g...@w...pl>
    wrote:
    > W PEKAO proponują mi WIBOR 3M + 1,5% marży plus 1,2% prowizji, plus
    > ubezpieczenie plus weksel i opłata skarbowa, wcześniejsze spłaty bez
    > opłat. Dzisiaj dostałem taką ofertę na skrzynkę:

    Tylko nie myl wcześniejszej spłaty (tylko jednej!) z nadpłatami.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-07-06 09:24:54
    Od: Pyciu <p...@f...com>

    On 2005-07-05, żż <g...@w...pl> wrote:
    > Lukas Banku

    A ja jak slysze Lukas Bank to zatykam uszy. O! G* nie bank!

    pzdr.
    --
    Jarek
    *Jak pchly skacza mysli z czlowieka na czlowieka. Ale nie kazdego gryza.

  • 4. Data: 2005-07-06 15:37:48
    Od: "żż" <g...@w...pl>

    > Tylko nie myl wcześniejszej spłaty (tylko jednej!) z nadpłatami.

    Proszę o pomoc bo nie wiem jaka róznica
    pozdrawiam g

  • 5. Data: 2005-07-06 17:18:05
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2005 17:37:48 +0200, żż napisał(a):

    > Proszę o pomoc bo nie wiem jaka róznica
    > pozdrawiam g

    Spłata - jak sama nazwa wskazuje to spłata całej pozostałej
    kwoty kredytu.
    Nadpłata - nadpłacanie przy spłacie raty (lub oddzielnie)
    części kredytu. Powiedzmy, że dostałeś premię i chcesz
    spłacić dodatkowo 500zł.
    Obie te rzeczy dobrze mieć bezpłatne, bez aneksów itp.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 6. Data: 2005-07-08 06:55:56
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    ?? wrote:
> [...]
    > Dzisiaj dosta?em tak? ofert? na skrzynk?:
    > Lukas Banku
    >
    > a.. oprocentowanie to rynkowa stawka WIBOR 3M + mar?a w promocji tylko
    > 0,99% (od 1 lipca 2005 oprocentowanie promocyjne wynosi 6,35%)
    > b.. 0 z? prowizji za rozpatrzenie wniosku
    > c.. 0 z? prowizji za nadp?aty
    > d.. 0 z? za wycen? mieszkania przez bank
    > e.. 0 z? za inspekcj? nieruchomo?ci
    > f.. 0 z? prowizji za przegl?d Ksi?gi Wieczystej
    > g.. 0 z? za wyst?pienie przez Bank
    > z wnioskiem o wpis hipoteki
    > Bardzo prosz? o Wasze opinie bo 0,5% taniej troch? mnie kusi.

    Prawdziwy koszt kredytu będziesz mógł obliczyć po spłaceniu kredytu ;)

    Zależnie od sytuacji finansowej, wysokości udziału własnego (przy
    zerowym oczekuj dodatkowych kosztów), oraz kosztów różnych operacji (np.
    znajomy zapłacił dwa razy po 50 zł za aneks do umowy kredytowej, bo
    zmieniał się termin oddania mieszkania a w związku z tym zmienił się
    termin konwersji kredytu), oraz innych 'dodatków' całkowity koszt
    tańszego kredytu może okazać się wyższy od kredytu droższego. Problem w
    tym, że kiedy bank chce Cię skusić, wszystko jest tanie i bez
    dodatkowych opłat, a kiedy przychodzi do podpisania umowy opłaty mnożą
    się jak króliki. W moim przypadku opłaty, które miały nie przekroczyć
    5.000 zł osiągnęły pułap 11.000 zł. Oczywiście byłem 'przypadkiem
    specjalnym' więc dojono mnie ile wlezie :)

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net