  • 1. Data: 2003-04-29 22:50:33
    Temat: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy wyjecie w bankomatach Millennium nadal jest platne? Czy ta sprawa przeciwko
    Millennium za brak mozliwosci darmowego podjecia gotowki nie wplynela na nich ?

  • 2. Data: 2003-04-29 23:50:17
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy wyjecie w bankomatach Millennium nadal jest platne? Czy ta sprawa
    przeciwko
    > Millennium za brak mozliwosci darmowego podjecia gotowki nie wplynela na
    nich ?

    Nie chodzilo o bankomaty! Czytaj uwaznie!

  • 3. Data: 2003-04-30 07:02:31
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy wyjecie w bankomatach Millennium nadal jest platne? Czy ta sprawa
    przeciwko
    > Millennium za brak mozliwosci darmowego podjecia gotowki nie wplynela na
    nich ?

    A sprawdzales na stronie Millenium?

    A tak swoja droga skoro pojawia sie taki post z takim pytaniem czy nie
    oznacza to, ze strona internetowa Millenium jest nieprzejrzysta?

    Pablo

  • 4. Data: 2003-04-30 07:56:38
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > przeciwko
    > nich ?

    W "nowej" ofercie przy spełnieniu określonych warunków ma się chyba ileś
    wypłat bezpłatnych dla określonych kont. Tadycyjny Mącipol.

    > A sprawdzales na stronie Millenium?
    >
    > A tak swoja droga skoro pojawia sie taki post z takim pytaniem czy nie
    > oznacza to, ze strona internetowa Millenium jest nieprzejrzysta?

    Nawet w mapie strony nie znalazłem odnośnika do jakichkolwiek cen -
    dowiesz się natomiast jaka jest misja Banku.

    Stoi to w rażącej sprzeczności z celem, do jakiego banku potrzebuje
    klient - chodzi przecież o pieniądze, a nie o osiąganie finansowego
    orgazmu od migających obrazków.

    Miałem okazję spojrzeć na strony kilku banków niemieckich i choć język
    ten znam słabo, nie miałem problemu ze znalezieniem informacji ile
    kosztuje karta, kredyt, etc.
    I było to napisane łopatologicznie:
    kredyt 500 EUR, zwracasz tyle i tyle po czasie takim i takim.

    Sytauacja jest analogiczna jak w przypadku operatorów komórkowych - w
    Ojropie jest na stronie operatora lepsza lub gorsza tabelka z roamingiem
    (opłaty) - w Polsce dowiesz się, jak zapłacisz, chyba, że wyślesz SMS,
    jak już będziesz za granicą, bo najłatwiejszy do niego dostęp jest po
    przekroczeniu granicy (dostajesz od operatora).

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-04-30 08:35:30
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik No Name napisał:

    > Nawet w mapie strony nie znalazłem odnośnika do jakichkolwiek cen -
    > dowiesz się natomiast jaka jest misja Banku.

    Sa. W prawym dolnym rogu, po wejsciu do informacji o uslugach
    (Millenium, Millenium Biznes, itd.). Czasami pojawiaja sie tez w prawej
    kolumnie.

    Mi serwis Millenium sie podoba. Na poczatku rzeczywiscie nie moglem
    znalezc cennikow, ale to inna sprawa. W Polsce wszystko jest postawione
    na glowie.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-30 09:15:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Zalezy jakie masz konto.
    Bankomaty Millennium i Euronet za 0,00zl lub 1,00zl

    Niby nie wplynela, ale zmiany sa.

> [...]
    >
    > Stoi to w rażącej sprzeczności z celem, do jakiego banku potrzebuje
    > klient - chodzi przecież o pieniądze, a nie o osiąganie finansowego

    [ciach dlugie wywody...]
    Prosty przepis (jak dla blondynki..;-) jak znalez TOiP Mille:
    1. http://www.bankmillennium.pl
    2. Kliknac na "klienci indywidualni" - wchodzimy na
    http://www.bankmillennium.pl/?_c=3
    3. W prawym dolnym rogu wybrac "Cennik" - wchodzimy na
    http://www.bankmillennium.pl/3/7/?_c=1521 i widzimy cenniki w *.pdf do
    sciagniecia

    Trudne bylo?
    Mniej pisac, wiecej czytac.;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-04-30 14:27:02
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    (...)
    > [ciach dlugie wywody...]

    Czy uważasz, że wszystko, co krótkie jest dobre?
    Napisałem, że nie znalazłem, a nie że nie ma.

    > Prosty przepis (jak dla blondynki..;-) jak znalez TOiP Mille:
> [...]

    Za tyle, co dałem bankowi zarobić, czuję się uprawniony pisać, że chcę,
    by było tak, jak mi się podoba.

    Link do cennika znajduje się obok "powered" i "Copyright", tam, gdzie w
    cywilizowanej krespondencji umiesazcza się tzw. śmieci, czyli nr strony,
    sygnaturkę etc.
    Miło, że wskazałeś, bo nareszcie dowiedziałem się, jak oprocentowany
    jest Amex - dotychczas na pytanie o pełną tabelę opłat i prowizji w
    oddziałach dostawałem jedynie kartkę z podstawami - widać zarząd zadbał,
    by uzyskanie tej informacji wymagało upiardliwości ze strony klienta lub
    intelektualnej przebiegłości. Informacja ta nie była mi dostarczona
    również w chwili podpisania umowy. "Auf anfrage?"

    Jeżeli masz wątpliwość, że tak jest, przeczytaj sobie umowę konta - jest
    tam adnotacja, że jej treść może być przez bank dostosowywana do
    warunków rynkowych.
    Nie parametry w rodzaju oprocentowanie, lecz: "TRESC". Mam nadzieję, że
    rozumiesz jakie jest znaczenie tego słowa.
    Kojarząć wartość sumy bilansowej i wynagrodzenia dobrego prawnika łatwo
    dojść do wniosku, że może być ona dowolna (terść, nie suma bilansowa).

    Z lewej strony (w relacji do linku "cennika"): zastrzeżenia prawne:
    "dane na stronie www nie są wiążące w rozumieniu kc." Fajne, nie?
    Otwierasz www czytasz, że prowizja za prowadzenie to np. 2,5 zł, a w
    banku już np. 15,-, bo się "rynek popsuł".

    Pzdr.: Dogbert

  • 8. Data: 2003-04-30 15:12:18
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    (...)
> [...]
    > intelektualnej przebiegłości. Informacja ta nie była mi dostarczona
    > również w chwili podpisania umowy. "Auf anfrage?"

    Tabele z aktualnymi opłatami i prowizjami dla KK, kont, lokat etc są w
    każdym oddziale.
    Jeżeli w danej chwili ich brakuje to każdy pracownik bez problemu ci je
    wydrukuje.
    Wiesz nie bronie tego banku ale już mi się nie chce czytać jaki to on jest,
    bo tego nie ma, tamtego nie ma itd, itp.
    Czasami wystarczy poprosić to powinno zadziałać a jak nie zadziała to zaraz
    ci prześlę.
    :-)
    Miłego weekendu,
    Konrad

  • 9. Data: 2003-04-30 15:46:21
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Tabele z aktualnymi opłatami i prowizjami dla KK, kont, lokat etc są w
    > każdym oddziale.
    > Jeżeli w danej chwili ich brakuje to każdy pracownik bez problemu ci je
    > wydrukuje.

    Zgadza się, jednak wielu pracowników wzbrania się przed tym, albo udaje,
    że nie rozumie treści pytania - stąd moja dywagacja o wysiłku
    intelektualnym pytającego, by uzyskać właściwą odpowiedź.

    > Wiesz nie bronie tego banku ale już mi się nie chce czytać jaki to on jest,
    > bo tego nie ma, tamtego nie ma itd, itp.

    Uważam, że to niezły bank (Millenium) - mam z nim jednak parę niemiłych
    doświadczeń - np. takie, że firmie, którą obsługiwał o lat 10 odmówił
    kredytu, CITI nie odmówił, dzięki temu firma przetrwała i ma się dobrze,
    a zarobił kto inny.

    > Czasami wystarczy poprosić to powinno zadziałać a jak nie zadziała to zaraz
    > ci prześlę.

    No, ja to mam - ale nie każdy jest tak upiardliwy :-)
    > :-)
    > Miłego weekendu,

    I nawzajem.

    Pzdr: Dogbert

  • 10. Data: 2003-04-30 16:43:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > (...)
    >
    > Czy uważasz, że wszystko, co krótkie jest dobre?

    Teksty wole krotkie.
    ;-)

    (...)

    Widze, ze zabolalo...
    A do bledu nigdy w zyciu sie nie przyznasz...
    U mnie EOT

    --
    Pozdrowienia
    ---