  • 1. Data: 2003-04-29 19:59:07
    Temat: Wypłata większej kwoty z bankomatu
    Od: Mirek <n...@n...com>

    Dobry wieczor,
    Czy jest jakis bank, w którym dzienny limit wypłat w bankomatach równy
    jest saldu na rachunku? Chodzi o to że spodziewam się przelewu i
    chciałbym go szybko i po cichu zamienic na cash. Jak to zrobic coby się
    US nie przyczepił? moze polecicie jakis zagraniczny bank??

    pozdr Mirek

  • 2. Data: 2003-04-29 22:40:29
    Temat: Re: Wypłata większej kwoty z bankomatu
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Mirek" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
    > jest saldu na rachunku? Chodzi o to że spodziewam się przelewu i
    > chciałbym go szybko i po cichu zamienic na cash.

    Sądzisz, że jak szybko wypłacisz z rachunku, to ślad w historii będzie słabo
    widoczny, prawie wręcz nieczytelny?

  • 3. Data: 2003-04-30 03:43:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Sądzisz, że jak szybko wypłacisz z rachunku, to ślad w historii będzie słabo
    > widoczny, prawie wręcz nieczytelny?

    Ślad będzie, ale gotówki nie :-)

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2003-04-30 04:38:34
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message

    > Ślad będzie, ale gotówki nie :-)

    Jeśli chodzi o US, to za bardzo się tym nie przejmą, żeby doliczyć to do
    dochodu.
    No chyba, że kto jeszcze czyha na twoją kasę.

  • 5. Data: 2003-04-30 05:47:04
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Dobry wieczor,
    > Czy jest jakis bank, w którym dzienny limit wypłat w bankomatach równy
    > jest saldu na rachunku?

    Visa Classic złotówkowa z Pekao S.A. Jednorazowo max 4000, ale nie ma limitu
    dziennego. Kiedyś wyciągnąłem 20 000 (5x po 4000) bez problemu.

    MaciejK

  • 6. Data: 2003-04-30 07:05:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > chciałbym go szybko i po cichu zamienic na cash. Jak to zrobic coby się
    > US nie przyczepił? moze polecicie jakis zagraniczny bank??

    VE Inteligo + bankomat PKO BP.
    Ustawienie default jest 5000, ale można zdjąć na bez limitu.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2003-04-30 07:16:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mirek"
> [...]
    > chciałbym go szybko i po cichu zamienic na cash. Jak to zrobic coby się
    > US nie przyczepił? moze polecicie jakis zagraniczny bank??

    masz rachunki we wszystkich bankach ze tak pytasz ;-))
    wiele bankow udostepnia rozne warianty limitow dla VE
    tak ma np Fortis - a jednym z wariantow jest brak limitu czyli wyplata do
    salda

    Poza tym nie widze problemow z wyjeciem forsy z okienka bankowego -
    bak nie zamelduje fiskusowi nawet jak sobie wyjmiesz 100k PLN
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-04-30 07:20:47
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Mirek wrote:

> [...]
    > jest saldu na rachunku? Chodzi o to że spodziewam się przelewu i
    > chciałbym go szybko i po cichu zamienic na cash.

    Jak ktos juz napisal limit karty to nie problem, bo wiele bankow daje
    duze limity. Kiedys mialem nagla potrzebe wyjecia 2 tys. zl z bankomatu
    i pojawil sie problem z fizycznym odebraniem tych pieniedzy. Bankomat
    wyplacal w setkach i 20 banknotow ledwo udalo mis sie wyciagnac z tej
    dziury - po prostu byla za waska dla 20 sztuk.

  • 9. Data: 2003-05-03 12:46:01
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    (...)

> [...]
    > wyplacal w setkach i 20 banknotow ledwo udalo mis sie wyciagnac z tej
    > dziury - po prostu byla za waska dla 20 sztuk.

    Właśnie... czy to uzytkownik wyciągając gotówkę z bankomatu musi myśleć, czy
    będzie to technicznie wykonalne ??? Ja na karcie Maestro BPH BPK mam limit
    5000 zł i gdybym chciał wyciągnąć to muszę na raty ? czy 50 setek przejdzie
    mi przez dziurę ?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 10. Data: 2003-05-04 23:43:03
    Od: "Piotr Sobiesiak" <s...@2...pl>

    Użytkownik "Krzysztof z Warszawy kw1618"
> [...]
    > będzie to technicznie wykonalne ??? Ja na karcie Maestro BPH BPK mam limit
    > 5000 zł i gdybym chciał wyciągnąć to muszę na raty ? czy 50 setek

    Zwykle 20 banknotów. Chciałem kiedyś wziąć 900 zł, a w bankomacie były same
    10. Musiałem wziąć, więc wymyśliłem żeby brać po 200 zł, 20 minut
    kombinowania i 5 wyciągania