  • 11. Data: 2003-04-30 17:44:36
    Temat: [NTG] Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8nvk4$drj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sytauacja jest analogiczna jak w przypadku operatorów komórkowych - w
    > Ojropie jest na stronie operatora lepsza lub gorsza tabelka z roamingiem
    > (opłaty) - w Polsce dowiesz się, jak zapłacisz, chyba, że wyślesz SMS,
    > jak już będziesz za granicą, bo najłatwiejszy do niego dostęp jest po
    > przekroczeniu granicy (dostajesz od operatora).

    Nie wiem jak z Erą i Plusem, ale na www Idei masz dokładne informacje o
    każdej z sieci patrtnerskiej, w tym ceny, numery BOK, adresy www...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    FAQ pl.misc.telefonia.gsm --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 12. Data: 2003-04-30 18:40:57
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...) w Polsce dowiesz się, jak zapłacisz, chyba, że wyślesz SMS,

    > Nie wiem jak z Erą i Plusem, ale na www Idei masz dokładne informacje o
    > każdej z sieci patrtnerskiej, w tym ceny, numery BOK, adresy www...

    Plus dla Idei, minus dla Plusa;-)

    pzdr: Dogbert

  • 13. Data: 2003-04-30 21:32:26
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Czy uważasz, że wszystko, co krótkie jest dobre?
    > Napisałem, że nie znalazłem, a nie że nie ma.

    Mi zajelo kilka chwil, aby odnalezc TOiP na stronie Millennium, natomiast
    na stronie mbanku krazylem ok. 5 minut i nie udalo mi sie znalezc, bo kto
    umieszcza to pod HAslem "Przewodnik"? Wg mnie bardziej logiczne jest pod
    "Aktualnosci".

    > Z lewej strony (w relacji do linku "cennika"): zastrzeżenia prawne:
    > "dane na stronie www nie są wiążące w rozumieniu kc." Fajne, nie?
    > Otwierasz www czytasz, że prowizja za prowadzenie to np. 2,5 zł, a w
    > banku już np. 15,-, bo się "rynek popsuł".

    To ciekawe czemu w kazdym sklepie internetowym jest podane to samo
    zastrzezenie? Tez mozesz zamowic towar np. za 100 zl, a paczke dostac na
    150 zl, bo akurat ceny byly zle na stronie. Wtedy pewnie paczki nie
    odbierzesz, podobnie, jak mozesz zalozyc konto w innym banku :-)

    Ja nie narzekam na Millennium, bo od dwoch miesiecy jest to dla mnie konto
    zupelnie darmowe (robie kilka wyplat z bankomatu, a do 10 mam gratis,
    przelewy gratis, zlecenia stale gratis, bankolinia gratis, a do tego 0800
    wiec zupelnie gratis itd.). Dopiero po 15 czerwca bedzie mnie to kosztowac
    0,50 zl za kazdy przelew, a robie jeden w miesiacu :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 14. Data: 2003-05-01 21:42:25
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Mi zajelo kilka chwil, aby odnalezc TOiP na stronie Millennium, natomiast
    > na stronie mbanku krazylem ok. 5 minut

    Ja mam negatywny emocjonalny stosunek do tego banku i pewnie wpłynęło to
    na wynik eksperymentu.

> [...]
    > 150 zl, bo akurat ceny byly zle na stronie. Wtedy pewnie paczki nie
    > odbierzesz, podobnie, jak mozesz zalozyc konto w innym banku :-)

    W książce o manipulacji możesz przeczytać, jak to sprzedawca wywiesza
    (celowo) niższe ceny, a gdy klient zmierza do kasy (podjął już decyzję o
    zakupie) okazuje się, że "zapomniano" zmienić ceny, która jest wyższa.

    (...) Dopiero po 15 czerwca bedzie mnie to kosztowac
    > 0,50 zl za kazdy przelew, a robie jeden w miesiacu :-)

    Do niedawna i od niedawna nie było gratis - ja nie lubię, jak mi ktoś
    grzebie w umowie w trakcie jej realizacji. BG wybrałem ze względu na
    ilość bankomatów i darmowość wypłat - wiele lat temu. Nikt mnie nie
    przekona, że mizerię krajowego sektora poprawi, jak zapłacę parę złotych
    w miesiącu za wypłaty gotówki. Przelewów robię ze 20, więc ma dla mnie
    znaczenie, czy prowizji jest 50 gr czy 2,5 zł.

    Nie mam czasu i ochoty, by co chwila zmieniać bank i informowac o
    numerze konta urzędy i osoby wpłacające z różnych powodów pieniądze na nie.
    Być może, że osoba samotna z wynagrodzeniem 1500 i opłatami regulowanymi
    przez czynniki trzecie może zmieniac bank, co promocja - ja niestety nie
    i bank dobrze o tym wie.

    Abyśmy tak zdrowi, jak zarządy banków byli:

    Dogbert

  • 15. Data: 2003-05-01 21:58:21
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Teksty wole krotkie.

    I sądzisz, że możesz mi narzucić swój punkt widzenia ? :-))

    (...)

    > Widze, ze zabolalo...

    Lubisz zadawać innym ból? Chcesz o tym podyskutować?

    > A do bledu nigdy w zyciu sie nie przyznasz...

    Wow! Napisałem, że nie znalazłem TOiP, a po wskazaniu, gdzie jest,
    stwierdziłem, że jest w tym samym miejscu, gdzie rzeczy nieistotne dla
    uzytkownika strony: autor, zastrzeżenia prawne (formułki
    nienegocjowalne, których i tak nie czyta większość klientów)- podobnie
    jak nie czyta TOiP i właśnie o to chodzi, by ten stan nie uległ zmianie.

    Jak bym się czepiał, to bym napisał, że są tacy (a znam osobiście,
    zarówno sekretarki jak i członków zarządu) którzy nie mają Acrobata.
    Ale się nie czepiam.

    Przyznaję się do strasznego błędu gapiostwa i grzechu ciężkiego braku
    sympatii do wymienionego w tytule banku oraz do pisania długich, nudnych
    i nic nie wnoszących do dyskusji tekstów, które sprawiają przyjemnośc
    jedynie mnie samemu.

    Have a nice weekend!

    Dogbert, skromny użytkownik bankomatów.