  • 1. Data: 2003-04-30 06:06:23
    Temat: mBank - lokaty krotkoterminowe?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Nieznalazlem mozliwosci lokat krotkoterminowych w mBanku. Zle szukalem, czy
    rzeczywiscie minimum, to 1 rok?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2003-04-30 06:41:15
    Temat: Re: mBank - lokaty krotkoterminowe?
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Nieznalazlem mozliwosci lokat krotkoterminowych w mBanku. Zle szukalem,
    czy
    > rzeczywiscie minimum, to 1 rok?

    Źle szukałeś - mLokata jest na 2, 3, 6 i 9 miesięcy:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-04-30 07:08:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Źle szukałeś - mLokata jest na 2, 3, 6 i 9 miesięcy:
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html

    To dlaczego w serwisie transakcyjnym jest lokata na min. rok?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 4. Data: 2003-04-30 07:28:22
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam.

    > To dlaczego w serwisie transakcyjnym jest lokata na min. rok?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    Jak chcesz lokować to idż do SKOKu. Ryzyko coraz mniejsze a oprocentowanie
    znacznie, znacznie wyższe. Tensor1

  • 5. Data: 2003-04-30 08:13:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak chcesz lokować to idż do SKOKu. Ryzyko coraz mniejsze a oprocentowanie
    > znacznie, znacznie wyższe. Tensor1

    Te Twoje porady, to... ehhhhh ;)))
    Przydalaby mi sie mozliwosc zablokowania niewielkich kwot (4-5 cyfrowych) na
    kilka dni lub tygodni. Ot co.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 6. Data: 2003-04-30 08:34:05
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam.

    > Te Twoje porady, to... ehhhhh ;)))
    > Przydalaby mi sie mozliwosc zablokowania niewielkich kwot (4-5 cyfrowych) na
    > kilka dni lub tygodni. Ot co.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    No jeżeli na taki okres, to co innego. Przepraszam

  • 7. Data: 2003-04-30 08:39:58
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Długość lokaty zależy od tego jaki rodzaj konta posiadasz. Przy rachunku
    eMax - min. okres wynosi 12 miesięcy, w przypadku eKonta - min. okres to 2
    miesiące.

  • 8. Data: 2003-04-30 08:42:57
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Weź jednak pod uwagę, że zakładając lokatę nawet na 12 miesięcy, odsetki i
    tak są wypłacane (tzn. przelewane na twój rachunek) co 3 miesiące. Możesz po
    każdym kolejnym kwartale zlikwidować lokatę nie tracąc żadnych odsetek.

  • 9. Data: 2003-04-30 09:12:42
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    > Witam.
    > Przydalaby mi sie mozliwosc zablokowania niewielkich kwot (4-5 cyfrowych)

    Rachunek emax jest odpowiednikiem overnight'u dla wszystkich i raczej nie ma
    co oczekiwac czegos wiecej, czesto w innych bankach overnight'y sa nizej
    oprocentowane.
    Dla dluzszych czasowo inwestycji(kilka miesiecy) znajdziesz napewno
    korzystniejsze formy lokowania pieniedzy niz w mBanku.

  • 10. Data: 2003-04-30 09:59:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Długość lokaty zależy od tego jaki rodzaj konta posiadasz. Przy rachunku
    > eMax - min. okres wynosi 12 miesięcy, w przypadku eKonta - min. okres to 2
    > miesiące.

    Mam eKonto. Min. okres lokaty (po wybraniu z lewego menu) wynosi 2mies. max.
    (chyba) 120mies.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl