  • 1. Data: 2003-04-29 20:54:47
    Temat: Konto internetowe
    Od: "OpoS" <p...@o...pl>

    Chciałbym otworzyć konto internetowe, który z banków mi polecać (łącze się
    przez modem) ??

  • 2. Data: 2003-04-30 06:23:36
    Temat: Re: Konto internetowe
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    > Chciałbym otworzyć konto internetowe, który z banków mi polecać (łącze się
    > przez modem) ??

    Mam podobne dylematy teraz - biore pod uwage tylko mBank i Lukas - z wyrazna
    przewaga (dla mnie) tego drugiego.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-30 06:34:44
    Od: "Pawcio" <p...@w...pl>

    Osobiscie posiadam (od ok.2 lat) konto internetowe w Lukasie (Lukas ekonto
    pro). Jestem bardzo zadowolony z obslugi i polecam je.
    Pozdrawiam Paweł.

  • 4. Data: 2003-04-30 07:09:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "OpoS"
    > Chciałbym otworzyć konto internetowe, który z banków mi polecać (łącze się
    > przez modem) ??

    kup dzisiejsza Wyborcza albo poczytaj na
    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/0,32049.html

    jak masz modem to taniej wyjdzie gazeta ;-)
    *** blad ***