eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki? › Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    From: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 17:12:18 +0200

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8omfv$k9n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    (...)
    > Link do cennika znajduje się obok "powered" i "Copyright", tam, gdzie w
    > cywilizowanej krespondencji umiesazcza się tzw. śmieci, czyli nr strony,
    > sygnaturkę etc.
    > Miło, że wskazałeś, bo nareszcie dowiedziałem się, jak oprocentowany
    > jest Amex - dotychczas na pytanie o pełną tabelę opłat i prowizji w
    > oddziałach dostawałem jedynie kartkę z podstawami - widać zarząd zadbał,
    > by uzyskanie tej informacji wymagało upiardliwości ze strony klienta lub
    > intelektualnej przebiegłości. Informacja ta nie była mi dostarczona
    > również w chwili podpisania umowy. "Auf anfrage?"

    Tabele z aktualnymi opłatami i prowizjami dla KK, kont, lokat etc są w
    każdym oddziale.
    Jeżeli w danej chwili ich brakuje to każdy pracownik bez problemu ci je
    wydrukuje.
    Wiesz nie bronie tego banku ale już mi się nie chce czytać jaki to on jest,
    bo tego nie ma, tamtego nie ma itd, itp.
    Czasami wystarczy poprosić to powinno zadziałać a jak nie zadziała to zaraz
    ci prześlę.
    :-)
    Miłego weekendu,
    Konrad