  • Data: 2019-06-24 15:04:55
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-24 o 12:35, J.F. pisze:
    > UĹźytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Tak czy inaczej - generuje.

    > Jesli sprawa byla uzgodniona, to raczej nie powinno generowac klopotow.

    Jeśli nie jest to problemem w kraju użycia karty.
    Mogą mieć standardowo kilka dni aresztu albo inne niespodzianki
    i nawet potwierdzenie czy uzgodnienie z właścicielem może nie wystarczć

    > No wlasnie - raczej odmowi przyjecia zaplaty, a nie bedzie policji
    > wzywal ...

    Albo się będzie nudził i zorganizuje sobie rozrywkę.

    > Odpada zarzut poslugiwania sie cudza karta ... albo przynajmniej
    > rozmydla :-)

    Obrona tego nawet rozmydlenia, to jest problem wtórny,
    czy raczej dodatkowy wobec np zapuszkowania na miejscu.